|
|
امروز: پنجشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۸
کد خبر: ۶۵۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۱
شاهین کیش با هدایت ناصر فریادشیران در لیگ دسته دوم فوتبال باشگاههای کشور حضور می یابد.
تیم شاهین کیش فصل گذشته در مسابقات لیگ دسته دوم کشور در رده هشتم جدول جای گرفت و به لیگ دسته سوم سقوط کرد اما کار گروه سازمان لیگ پس از بررسی های انجام داده اعلام کرد تیم‌های هفتم و هشتم فصل قبل لیگ دسته دوم کشور در فصل جدید این رقابت‌ها نیز شرکت خواهند داشت.
 این طرح اجرا شد و به تایید کمیته دبیر کل فدراسیون و رئیس سازمان لیگ هم رسید اما با وجود این شرایط کفاشیان در پاورقی نامه‌ای که امضای دبیر کل فدراسیون در آن وجود دارد نوشته بود؛ امتیاز تیم شاهین کیش به هیئت فوتبال این جزیره انتقال پیدا کرده و چنانچه تیم شاهین قصد دارد با این نام به فعالیت خود ادامه دهد باید در لیگ دسته سوم کشور به میدان برود.

این بحث ها باعث شد تا دو تیم مدعی یک امتیاز باشند تا اینکه خبرها حاکی از این بوده که عصر امروز جلسه ای با حضور جناب پازوکی ،شاهین فخیم مدیرعامل باشگاه شاهین، احمد مددی عضو هیات مدیره و مرتضی موسوی زنوزی مدیر اجرایی و سرپرست تیم ،در دفتر دکتر اسدی برگزار شده است ، پس از بحث های کارشناسی از سوی طرفین و نماینده سازمان لیگ مقرر شده است که تیم شاهین کیش در لیگ دسته دوم حضور یابد.

قرار است ناصر فریاد شیران قائم مقام و سرمربی این را بر عهده گیرد و این تیم در تلاش است تا با معوقه شدن بازی هفته نخست و صدور کارت بازیکنان و کادر فنی و روادید در لیگ حضوری قدرتمند داشته باشد.

از شعبان کمپانی سرمربی سابق امیدهای نفت تهران به عنوان دستیار وی و ابراهیم رحمانی گلر سابق نفت تهران در لیگ یک به عنوان مربی گلرها نام برده می شود.

ناصر فریاد شیران بازیکن سابق تیمهای راه آهن ، آتش نشانی و پاس تهران بوده است. از سوابق درخشان وی در مدت مربیگری می توان به هدایت نفت تهران از لیگ دسته اول پایتخت تا رسیدن به لیگ یک فوتبال کشور اشاره کرد. همچنین وی معاونت و مدیر فنی آکادمی استقلال تهران ، کمک حسین فرکی در نفت تهران و مربیگری در تیم های برق شیراز را تجربه کرده است و امیدوار است با برنامه ریزی چهار ساله تیم شاهین کیش را به بالاترین سطح فوتبال ایران هدایت نماید.

جزیره زیبای کیش دارای پتانسیل بالایی در زمینه فوتبال می باشد و اما جوانان این جزیره به حق خود نرسیده اند. این جزیره می تواند با تجربیات فریادشیران و برنامه ریزی هدفمند نماینده در لیگ برتر داشته باشد و این تنها زمانی محقق خواهد شد که مسئولان ارشد کیش حمایت خود را از تنها نماینده این جزیره دریغ ننمایند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین