|
|
امروز: جمعه ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۶۵۷۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۲
محمد الهندی عضو ارشد دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که با ریخته شدن خون شهدای فلسطینی در قدس شریف و کرانه باختری، مرحله جدیدی در تاریخ درگیری با دشمن صهیونیستی شروع شده است و درسی را که آریل شارون گرفت ، بنیامین نتانیاهو نیز با پایداری ملت و رزمندگان مقاومت فراخواهد گرفت.
الهندی با تقدیر از خیزش جدید ملت فلسطین در رویارویی با اشغالگران صهیونیست در کرانه باختری و قدس شریف به ویژه مسجد مبارک الاقصی گفت که همه توطئه های بینامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و دستگاه های امنیتی این رژیم در قلع و قمع انتفاضه ملت فلسطین شکست خواهد خورد همان طور که پیش از این سیاست های « شکستن استخوان و خاموش کردن انتفاضه» اسحاق رابین و آریل شارون ناکام ماند.

وی تصریح کرد: همه قوانین نژاد پرستانه که نتانیاهو ایجاد کرده ، شکست خورده و ملت فلسطین با ثبات و وحدت خود در مقابل دشمن اشغالگر صهیونیستی و تروریستی به پیروزی رسیده است.
عضو ارشد جهاد اسلامی خاطرنشان کرد: ملت فلسطین به ویژه جوانان فلسطینی برای دفاع از دین ، سرزمین و وطن خود وارد یک نبرد جدید با اشغالگران و تروریست های صهیونیست شده اند.
الهندی گفت: قدس جایگاهی ویژه در قلب های میلیون ها عرب و مسلمان دارد و جوانان فلسطینی با تکیه بر قدرت ایمان ، عقیده و اراده برای دفاع از مسجد الاقصی و نمازگزاران و زایران این مسجد مبارک از هرگونه تلاشی دریغ نخواهند کرد.

وی افزود: جوانان فلسطینی در کرانه باختری به نتانیاهو درسی خواهند داد که هرگز صبر ، مقاومت ، پایداری و پیروزی بر اشغالگران را فراموش نکند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین