کد خبر: ۶۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۷
وزیر علوم گفت: تصویب و تاسیس دانشگاه احمدی نژاد به وزارت علوم مرتبط نمی شودالبته روزی که این دانشگاه در شورا تصویب شد من در جلسه نبودم.
تدبیر و امیدکامران دانشجو وزیر علوم تحقیقات و فناوری در نشستی با خبرنگاران گفت: دانشگاهی به نام دانشگاه ایرانیان وجود ندارد. براساس مصوبه شورا نام دانشگاه احمدی نژاد، جامع بین المللی است.
 
وی افزود: با توجه به مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی این دانشگاه به وزارت علوم مرتبط نمی‌شود و در خود شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شده است و جالب اینکه در روز تصویب این مصوبه من در شورا حضور نداشتم.
 
وزیر علوم در ادامه خاطرنشان کرد: در تبصره اساسنامه تصویب شده که اساسنامه باید به تصویب وزیر علوم و وزیر بهداشت برسد و طبق این اساسنامه مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی به دست من رسید.
 
دانشجو تصریح کرد: پس از ابلاغ اساسنامه به بنده آن را خواندم و ایراداتی که به آن وارد می‌شد را زیر نظر مجموعه آموزشی برطرف کردیم. طی دو رفت و برگشت ایرادات برطرف شد و این اساسنامه بار دیگر به شورا ارسال شد.
 
دانشجو در پایان تأکید کرد: در تمام جلسات احمدی‌نژاد به عنوان رئیس هیئت مؤسس دانشگاه جامع بین‌المللی حضور داشت و در تمامی جلسات حضور او به عنوان رئیس‌جمهور کشور مطرح نبود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین