|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۲:۵۸
کد خبر: ۶۵۵۹۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۲
وي يادآور شد: هيچ خودورسازي مايل به افزايش قيمت نيست اما ايران خودرو سعي مي كند با همين قيمت هاي موجود، كيفيت بالاتري را در محصولات خود ارايه دهد.
مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو گفت: مشتري حق دارد از ما كيفيت، خدمات و نوآوري بخواهد اما رسيدن به اين اهداف مهم، حاصل يك فرآیند است.     

 مهندس هاشم یکه زارع اظهار كرد: ما به عنوان توليد كننده مسئول هستیم خودرويي با كيفيت نزديك به سطح جهاني محصول عرضه كنيم، اما اين هدف نيازمند زمان است.

 وی كيفيت محصول را حاصل كيفيت قطعات و فرايند توليد دانست و گفت: تمركز ويژه روي قطعه سازي داريم و در دو سه ماه اخير با 10سازنده اي كه كيفيت مورد نظر ايران خودرو را تامين نمي كردند، قطع همكاري كرديم.

 مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو اظهار كرد: با توجه به وجود نيروي انساني متخصص و فناوري هاي سطح بالا در مركز توسعه محصولات، همه زيرساخت ها و زمينه هاي لازم براي خودروساز شدن را داريم.

مهندس يكه زارع موتور، گيربكس و استايل خودرو را از جمله مواردي ذكر كرد كه ايران خودرو در آن ها برند خود را به ثبت رسانده و گفت: ما مي توانيم در سطح جهان به عنوان يك خودروساز شناخته شويم.

مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو از عرضه محصول جديد پروژه «ايكس.411» در پايان امسال و عرضه محصول جديد پروژه «ايكس.502»  درسال آينده خبر داد و تحقيق و توسعه قوي را از جمله امكانات ايران خودرو دانست.

وي افزود: با شركت هاي خارجي در حال مذاکره هستیم و قراردادهاي جوينت ونچر (همكاري مشترك) به صورت 50 – 50 داريم كه بر اساس آن 30درصد توليدات مشترك به بازارهاي خارجي صادر مي شود.

مهندس يكه زارع ادامه داد: در زمينه پلاتفرم هم اقدامات مهمي صورت گرفته و تا دوسال ديگر پلتفرم جديد ايران خودرو حاصل همكاري با شركت هاي ايتاليايي و كره اي آماده خواهد شد كه روي اين پلاتفرم استايل هاي متناسب با فرهنگ و سليقه مردم ايران قرارخواهد گرفت.

وي خواستار بهره گيري مشتريان از تسهيلات خريد خودرو شد و با بيان اينكه دولت كمك كند تا خودروسازان مطالبات خود را وصول کنند،افزود: در زمينه جايگزيني خودروهاي فرسوده تصميم جدي لازم است و چنان چه امسال 200هزار خودروي فرسوده را جايگزين كنيم هم در مصرف سوخت و هم در آلايندگي تاثير دارد.

وي يادآور شد: هيچ خودورسازي مايل به افزايش قيمت نيست اما ايران خودرو سعي مي كند با همين قيمت هاي موجود، كيفيت بالاتري را در محصولات خود ارايه دهد.

مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو یادآور شد: گروه صنعتی ايران خودرو در نيمه نخست سال جاري شش هزار دستگاه خودروي سواري به بازارهاي جهاني صادر كرده و اين تعداد تا پايان سال به 20 هزار دستگاه افزايش مي يابد.

منبع: ایکو پرس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین