|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۶
کد خبر: ۶۵۴۹۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۱
وزارت خارجه با انتشار بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد: این وزارت با اعلام رسمی به سفارت بحرین در تهران و رد اتهامات بی‌اساس عنوان شده از سوی بحرین به جمهوری اسلامی ایران، نفر دوم سفارت بحرین در تهران را به عنوان عنصر نامطلوب شناخته است.
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با انتشار بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد که معاون سفارت بحرین در تهران باید ظرف 72 ساعت خاک جمهوری اسلامی ایران را ترک کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، عصر امروز جمعه، با انتشار بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد: این وزارت با اعلام رسمی به سفارت بحرین در تهران و رد اتهامات بی‌اساس عنوان شده از سوی بحرین به جمهوری اسلامی ایران، نفر دوم سفارت بحرین در تهران را به عنوان عنصر نامطلوب شناخته است و آقای "بسام دلهان الدوری"، معاون سفارت بحرین در تهران باید ظرف 72 ساعت خاک جمهوری اسلامی ایران را ترک کند.

 در همین حال، شب گذشته خبرگزاری رسمی بحرین اعلام کرده بود که بحرین کاردار ایران در بحرین را عنصری نامطلوب شناخته و همچنین سفیر خود در تهران را فراخوانده است.

خبرگزاری بحرین، مدعی برخی اقدامات از سوی منامه در مورد روابط دیپلماتیک با تهران شده بود.

این خبرگزاری اعلام کرده بود که منامه تصمیم به خروج سفیر خود از ایران گرفته است.

بر اساس آنچه شبکه الجزیره منتشر کرده است، خبرگزاری بحرین همچنین مدعی شده که کاردار ایران در منامه نیز از سوی دولت بحرین عنصر نامطلوب تلقی شده است.

شبکه العربیه هم، از اقدام دولت بحرین برای فرا خواندن سفیر خود از ایران خبر داده بود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین