|
|
امروز: چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۸
کد خبر: ۶۵۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۰
کارشناس نمايندگي کشورمان در ادامه گفت: اين رژيم و اذنابش در بسياري از کشورها هرچه در توان داشتند انجام دادند تا دولتها را از حمايت از توافق هسته اي باز دارند، اما به سختي شکست خوردند.
نمايندگى کشورمان نزد سازمان ملل در پاسخ به اظهارات روز پنجشنبه نخست وزير رژيم صهيونيستي در مجمع عمومي سازمان ملل تاکيد کرد: در سالهاي آينده نمايندگان اين رژيم همواره برافروخته تر و عصباني تر خواهند بود و هر چه آنها عصباني تر باشند، منطقه آرام تر خواهد بود.

 کارشناس نمايندگي کشورمان در سخناني در اين مجمع گفت: با نهايي شدن برجام، نتانياهو پوششي را که براي مخفي کردن جنايات رژيم  صهيونيستي عليه مردم فلسطين لازم دارد، از دست داده است.


خانم فروزنده وديعتي گفت:  نتانياهو و همقطارانش مايل بودند کماکان با اين موضوع ساختگي  يعنى پرونده هسته اي ايران، همگان را مشغول کنند تا بتوانند اشغال فلسطين و سرکوب وحشيانه مقاومت آنها را ادامه دهند.


وي همچنين به حمايت رژيم صهيونيستي از عناصر داعش در ناحيه اشغالي جولان سوريه و نواحي مجاور آن اشاره کرد و آن را تلاشي از سوي اين رژيم براي ادامه و افزايش تنش در منطقه دانست.


خانم وديعتى همچنين گفت: رژيم صهيونيستى به دنبال افزايش تنش است زيرا صلح و ثبات در منطقه تهديدي حياتي براي آنها است چون اگر منطقه آرام شود، توجهات به اسرائيل معطوف خواهد شد و آنها بايد توضيح دهند که چرا برغم ظاهرسازي شان مبني بر حمايت از گفتگوهاي به اصطلاح صلح  که در 25 سال اخير بي نتيجه ادامه داشته، کماکان به توسعه غيرقانوني شهرک ها در سرزمين فلسطين ادامه مي دهند.


کارشناس نمايندگي کشورمان در ادامه گفت: اين رژيم و اذنابش در بسياري از کشورها هرچه در توان داشتند انجام دادند تا دولتها را از حمايت از توافق هسته اي باز دارند، اما به سختي شکست خوردند.


وى افزود: با توجه به اين مساله مي توان فهميد که چرا نتانياهو در مجمع هفتادم اين قدر عصباني بود و بي شرمانه به نمايندگان ملت هاي حاضر در مجمع عمومي و کل جامعه بين المللي توهين کرد.


وديعتي در پايان تاکيد کرد: جمهوري اسلامي ايران متعهد به انجام وظايف خود تحت برجام است و با کمک جامعه بين المللي صلح و ثبات را به منطقه بازخواهد گرداند، از اين رو در سالهاي آينده نمايندگان اين رژيم همواره برافروخته تر و عصباني تر خواهند بود و هر چه آنها عصباني تر باشند، منطقه آرام تر خواهد بود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین