|
|
امروز: چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۶۵۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲
اخلاق مطلوب در دنیای امروز هنر از جمله عواملی است که باعث جذب طرفدار برای یک بازیگر می شود به همین دلیل بسیار مورد توجه است،اما گویا بازیگران تازه وارد این اصل را فراموش کرده اند.
یکی از خبرنگاران فرهنگی شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید در پیامی نوشت:این روزها در جامعه نام تاره واردانی را میشنوی که هر یک بنا به دلایلی تبدیل به بازیگران مطرح سینما شده اند و تصاویرشان در میان مردم و شهر دست به دست میچرخد و حاشیه های آنان را بطور جدی دنبال می کنند.

از میان تمام ویژگی هایی که یک سوپراستار و یک بازیگر مشهور باید از آن برخوردار باشد شاید بتوان اخلاق را در اولویت ها قرار داد،نکته ای که باید توجه دیگران را به خود جلب کند و باعث نشود تا مردم بدلیل بی اخلاقی ها از کنار آنها بی تفاوت رد شوند.

جامعه ی امروز بنا به دلایل گوناگون کسانی را چهره کرده است که این موضوع را فراموش کرده اند،کسانی که گویا اولویت آخر را هم اخلاق در نظر نگرفته اند و آنرا به تکبر و غرور پیوند زده اند.

 الناز حبیبی از جمله بازیگرانی به شمار میرود که امروزه با بازی نه چندان متوسط خود توانسته است بواسطه ی دلایل مختلف تبدیل به چهره های سینما بشود و بنابر دلایلی که بیان آنها در این متن ممکن نیست کسانی را که خاک خورده ی این عرصه می باشند را از عرصه ی هنر حذف کنند و خود را جایگزین افراد حرفه ای در سینما و تلویزیون کرده اند.


بازیگری که پاسخ مصاحبه را با "بلاک" میدهد

امروزه رسانه یک قدرت بشمار میرود و با این دیدگاه، فرد مشهور باید نگاه حساسی به دنیای رسانه و اصحاب آن داشته باشد،زیرا تنها دلیل مشهوریت او همین رسانه ها هستند.

الناز حبیبی بازیگر نه چندان مطرح سینما و تلویزیون در پاسخ به درخواست گفتگوی یک خبرنگار در مورد ممنوع التصویری خود "بلاک" را بهترین گزینه می داند.

توهین به خبرنگاران این عرصه که در جهت صلاح مردم قدم برمیدارند و بدنبال تایید اخبار درست و صحیح و تکذیب اخبار غلط و نادرست میروند هیچ جای توجیه ندارد؛کسانی که تنها دلیل چهره شدنشان همین رسانه ها هستند باید بدانند چگونه با اصحاب رسانه رفتار کنند،چرا که آنان تنها دلیل این مشهوریت هستند.


بازیگرانی که اخلاق را در اولویت خود قرار داده اند

در مقابل افرادی که اصحاب رسانه را بی اهمیت میداند و به راحتی به آنان بی احترامی می کنند کسانی هستند که برای این افراد ارزش بالایی قائل هستند،کسانی که جایگاه یک خبرنگار را میشناسند و با رویی خوش با آنها رفتار میکنند.

لیلا برخورداری،نعیمه نظام دوست،پرستو صالحی،معصومه کریمی،بهنوش بختیاری،بهاره رهنما،علیرضا خمسه،اشکان خطیبی و... بازیگران مطرح تری نسب به الناز حبیبی بشمار میروند،کسانی که مشخص است از کجا و چگونه وارد این عرصه شده اند و چه مقدار برای رسیدن به این جایگاه زحمت کشیده اند.

اخلاق خوب و درست برای کسانی که مردم از آنها بعنوان الگوی فرزندان خود نام میبرند بسیار باید مورد توجه بزرگان این عرصه قرار بگیرد،کسانی که خاک خورده این عرصه می باشند و به نحوه ی رفتار با دیگران و مردم به خوبی اشراف دارند باید تذکرات لازم را به تازه واردان سینما بدهند و برای آنها کلاس رفتار آموزی بگذارند.


*براستی از نگاه مردم دلیل رفتار های نادرست تازه واردان عرصه هنر با اصحاب رسانه چه میتواند باشد؟


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۳
15
3
بازیگران بی اخلاق و منفعت طلب
زینالی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۶
3
0
باید دید قدرتی که آن ها را به وجود آورده چیست؟
اگر این قدرت مردم باشند، به خبرنگار مردم احترام می گذارند.
سارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۸
0
1
قشنگ معلوم بود خبرنگار حرصش گرفته بلاک شده این مطلبو نوشته وگرنه بازیگرایی مثل بختیاری و صالحی رو مثال نمیزد، جواب خبرنگاری که سوال بی اساس میپرسه و دنبال شایعه پراکنیه چی میتونه باشه؟؟؟ چرا باید این آدم ممنوع التصویر باشه؟؟ خب این سوال هزینه ی سنگینی برای هنرپیشه ها داره مشخصه برخورد درستی نخواهد دید خبرنگار وقتی سوال زرد میپرسه! فرق شما با رجا و فارس و کیهان چیه؟؟؟
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین