|
|
امروز: يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۴
کد خبر: ۶۵۳۳۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹
وزیر سابق سپاه گفت: این حادثه آغازی برای نابودی آل‌سعود است.
سردار سرتیپ پاسدار محسن رفیق‌دوست وزیر سابق سپاه پاسداران در مراسم تقدیر از پیشکسوتان جهاد و شهادت که در پادگان حضرت ولی‌عصر تهران برگزار شد، گفت: زمانی که جنگ تمام شد، ما از 11 کشور اسیر و از 34 کشور غنیمت جنگی داشتیم، کشورهای مرتجع منطقه از جمله همین قاتلان منا 60 میلیارد دلار به صدام کمک کردند.

وی ادامه داد: تمام جنگ‌های صدسال اخیر دنیا بین اردوگاه غرب و شرق بود. دنیا دنیایی دوقطبی بود. اردوگاه شرق به رهبری شوروی و اردوگاه غرب به رهبری آمریکا مشغول ظلم و ستم کردن بودند. جبهه سومی هم با نام کشورهای جهان سوم وجود داشت که این کشورها نیز به نوعی در یکی از همین دو اردوگاه مستعمره بودند. تنها در یک جنگ این دو اردوگاه متحد شدند و آن هم جنگ 8 ساله ایران و عراق بود. زمانی که من به بلغارستان سفر کردم، پیرترین فرد کمونیست دنیا به من گفت دو هفته قبل از جنگ ایران و عراق، طاها یاسین رمضان به من گفت می‌خواهیم به ایران حمله کنیم، من پرسیدم آیا ارباب (شوروی) می‌داند و او هم گفت می‌داند و به او اطلاع داده‌ایم. در زمان شروع جنگ نه ارتش آماده جنگ بود و نه سپاه، زیرا با پیروزی انقلاب کشور ما در محاصره کامل نظامی و اقتصادی بود.

رفیق‌دوست ضمن تسلیت به مناسبت فاجعه منا گفت: این حادثه آغازی برای نابودی آل‌سعود است. ملت ایران تنها با تکیه بر خداوند انقلاب کردند و تنها پناهشان خدا بود و مابا تکیه بر خداوند و پیروی از رهنمودهای امام خمینی توانستیم طاغوت را ریشه‌کن کنیم. کشورهای استعمارگر کشورهای مستعمره را با مردمشان می‌خواهند. انقلاب ما مردم متفرق را به امتی واحد و مومن تبدیل کرد و امام خمینی با تبدیل کردن ملت به امت تاریخ جدیدی را رقم زد.

رفیق دوست افزود: چیزی که در جنگ باعث پیروزی انقلاب و جنگ شد، نه سپاه بود و نه ارتش، بلکه بسیج بود. علت اصلی پیروزی در جنگ و 36 سال قدرتمند در مقابل ظلم ایستادن ما تنها اصل مترقی و غیرقابل تغییر حکومت مطلقه ولایت‌فقیه است. ملت، ایدئولوژی و رهبری سه اصلی بود که امام خمینی بر آن تاکید داشت و مقام معظم رهبری نیز همان راه را می‌پیماید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پنجمین قدرت غیر اتمی جهان هستیم و تا زمانی که این ملت بر این عقیده خود استوار باشند،پایدار خواهیم بود. ما نسلی هستیم که تا آخرین نفس پاسدار ولایت خواهیم بود و قادر هستیم فرزندانی ولایتی همچون خود را پرورش دهیم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین