کد خبر: ۶۵۲۱۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۶
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: با توجه به اتفاقات پیش آمده برای ریوالدو لازم است که حراست وزارت ورزش و جوانان در این مورد مداخله کند.
مسعود معینی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال بیان داشت: صحبت های زیادی درباره مبلغ دریافتی از سوی ریوالدو بازیکن برزیلی استقلال وجود دارد که باید برای رفع ابهامات و جلوگیری از شایعه پراکنی رسانه ها،حراست وزارت ورزش در این باره مداخله کند تا حواشی برطرف شود.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در ادامه بیان داشت: البته جلسه ای با حضور این بازیکن و مدیر برنامه هایش نیز برای حل مشکلات برگزار شده بود، اما به نظر من حراست وزارت ورزش و جوانان نیز رسیدگی این مسائل را به عهده گیرد.

معینی درباره چک های برگشتی بازیکنان استقلال نیز افزود:50 درصد چک های بازیکنان پرداخت شده است و مابقی آن نیز در آینده با جذب حامی مالی انجام خواهد شد.

وی درباره حامی مالی جدید باشگاه استقلال نیز بیان داشت: با کمک وزارت ورزش مذاکره با حامی مالی خیلی خوب و قوی در حال پیگیری است که نتایج آن به زودی اعلام می شود.

بدنبال تصمیم ریوالدو به قطع همکاری با باشگاه استقلال بنا به دلایل شخصی و خانوادگی و لزوم تسویه حساب این بازیکن برزیلی با باشگاه، اخباری در رسانه ها منتشر شد مبنی بر اینکه همه مبلغ پیش پرداخت قرار داد به شخص وی پرداخت نشده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین