|
|
امروز: يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۵
کد خبر: ۶۵۱۹۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۱
مدیرکل دفتر زنان و خانواده استانداری خراسان رضوی گفت: دولت تدیبر و امید به موضوعات مرتبط با حوزه زنان و خانواده اهتمام ویژه دارد که شاهد آن برنامه های زیرساختی و عملیاتی برای توانمندسازی بانوان و تحکیم بنیان خانواده است.
به نقل از فرشته سلجوقی در نشست مشاوران زنان و خانواده فرمانداریهای این استان گزارش داد: با توجه به اینکه زنان نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می دهند باید از ظرفیت آنان در راستای توسعه هر چه بیشتر استفاده کرد.

وی افزود: مشاوران فرمانداران در امور بانوان باید به عنوان پل ارتباطی دفتر زنان با جامعه هدف خود مشکلات را احصا نموده و ضمن برنامه ریزی برای رفع آنها به مرکز استان نیز انتقال دهند.

مدیرکل دفتر زنان و خانواده استانداری خراسان رضوی گفت: استفاده از ظرفیت سازمانهای مردم نهاد برای توانمندسازی زنان به ویژه روستاییان و بهره گیری از بانوان کارآفرین از جمله مواردی است که به منظور شناسایی استعدادها و شکوفایی آنها باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به تبعات و آثار منفی مصرف موادمخدر به ویژه در جامعه زنان نیز گفت: مشاوران زنان و خانواده فرمانداران به منظور آشنایی هرچه بیشتر با راهکارهای مقابله با این بلای خانمانسوز به عنوان عضو ستادهای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستانها در این جلسات حضور می یابند.

سلجوقی همچنین از افزوده شدن موضوعات حوزه کودک و نوجوان به وظایف دفاتر امور زنان و خانواده استانداریها با ابلاغ وزارت کشور خبر داد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین