کد خبر: ۶۵۱۸۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۳
وزیر ورزش و جوانان به بانوان تیم ملی فوتسال توصیه کرد که بعد از کسب عنوان قهرمانی دچار بی انگیزگی نشوند و با یک پیروزی نباید اشباع شویم.
محمود گودرزی امروز (چهارشنبه) در دیدار اعضای تیم ملی فوتسال زنان ایران با تبریک قهرمانی این تیم در جام ملت های آسیا از بانوان فوتسالیست به دلیل آنکه نتوانست در مراسم استقبال از آنان در فرودگاه حضور داشته باشد، عذرخواهی کرد.

وی خطاب به بانوان فوتسالیست افزود: شما با توجه به تواناییهای که از خود در عرصه های بین المللی بروز دادید باید به این موضوع دقت کنید که دچار بی انگیزگی نشوید و در واقع با انگیزه قوی بدنبال موفقیت بیشتر در صحنه های بین المللی باشید.

گودری به جلسه خود با مسوولان فدراسیون والیبال اشاره کرد و گفت: شاید یکی از دلایل نتایج نامطلوب این رشته ورزشی بی انگیزگی باشد و با یک پیروزی نباید اشباع شویم.

وی افزود: در ورزش باید به سه عنصر اصلی مدیریت، مربی و ورزشکار توجه شود تا شاهد توفیقات بیشتری باشیم.

تیم ملی فوتسال زنان ایران در اولین دوره جام ملتهای آسیا در مالزی در دیدار فینال با پیروزی یک بر صفر مقابل ژاپن، قهرمان آسیا شد.

در دیدار بازیکنان تیم ملی فوتسال بانوان با وزیر ورزش، علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال گزارشی از عملکرد فوتسال بانوان ارائه کرد و گفت ما از دو بعد ورزشی و فرهنگی به ورزش بانوان نگاه می کنیم.

وی افزود: بانوان ورزشکار ایران با وجود تبلیغات منفی رسانه های غربی نشان دادند که با حجاب و شایستگی کامل توانستند در عرصه های بین المللی مقابل قوی ترین تیم ها به قهرمانی دست یابند همانطور که در رقابت های اخیر فوتسال قهرمانی آسیا اتفاق افتاد.

الهه عرب عامری نایب بانوان رییس فدراسیون فوتبال هم در این دیدار از وزیر و معاونان وی که همواره ورزش بانوان را مورد حمایت قرار داده و دارند قدردانی کرد.

در این دیدار برخی بانوان فوتسالیست نیز از وزارت ورزش که همواره حامی ورزش بانوان بوده مراتب قدردانی خود را اعلام کردند.

سید مناف هاشمی، سید نصرالله سجادی و رباب شهریان معاونان وزیر ورزش و همچنین علی اسدی دبیر کل فدراسیون فوتبال نیزاز جمله حاضران در این نشست هستند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین