|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۵ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۵
کد خبر: ۶۵۱۸۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۸
معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات گفت: تلاش می شود تا با تهیه و تایید امکانات مورد نیاز، انتخابات امسال در یک سوم حوزه ها، الکترونیکی برگزار شود.
محمدحسین مقیمی،عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران این استان، با بیان اینکه هم اکنون 23 فرایند از برگزاری انتخابات بصورت الکترونیکی اجرا می شود،افزود:اخذ و شمارش آرا بصورت غیرماشینی است و سایر فرایندها الکترونیکی اجرا می شود.

وی ادامه داد: در انتخابات پیشین در 15 حوزه انتخاباتی به صورت آزمایشی انتخابات به شکل الکترونیکی برگزار شد،اما در این انتخابات تلاش می شود حوزه های بیشتری تحت پوشش انتخابات الکترونیکی قرار بگیرد.

مقیمی تصریح کرد:لازمه تحقق این امر تهیه دستگاه های مورد نیاز و تایید آنها از سوی شورای نگهبان است.

معاون و قائم مقام وزیر کشور در امور سیاسی از برگزاری همایش های آموزشی ویژه اعضای ستاد انتخابات در دیگر استانهای کشور خبر داد و گفت:این همایش ها،به صورت منطقه ای هر چهارشنبه و پنجشنبه در یکی از استانهای کشور برگزار می شود.

معاون و قائم مقام وزیر کشور در امور سیاسی و رئیس ستاد انتخابات کشور روز چهارشنبه به منظور شرکت در همایش منطقه ای آموزشی- توجیهی اعضای ستاد انتخابات، فرمانداران و بخشداران استانهای اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری به شهرکرد سفر کرد.

این همایش به مدت دو روز در فرهنگسرای شهرکرد با هدف توجیهه فرمانداران،بخش داران و اعضا ستاد انتخاباتی این سه استان روزهای هشتم و نهم در حال برگزاری است.

انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری،اسفندماه امسال در سراسر کشور برگزار می شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین