|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۴:۵۷
کد خبر: ۶۵۱۵۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰
مدیر اجرایی کنسرت مهدی یراحی در گرگان گفت: در احترام به حاجیان جان باخته استان در فاجعه سرزمین منا کنسرت این خواننده کشور در گرگان لغو شده است.
محمد رضا ملک زاده روز چهارشنبه با توجه به همزمانی کنسرت با روزهای بازگشت و تشییع اجساد حجاج جان باخته گلستانی و همدردی با مردم استان و خانواده های آنان این کنسرت با تصمیم مشترک برگزارکنندگان و اداره کل فرهنگ و ارشاد استان لغو و این مساله به اطلاع خواننده نیز رسیده است.

وی افزود: مهدی یراحی خواننده مطرح کشور پیش از این نیز با ادای احترام به هموطنان فقید فاجعه منا، کنسرت تهران خود را با وحود فروخته شدن کلیه بلیط ها لغو کرده بود و هم اینک در گرگان نیز با وجود استقبال خوب علاقه مندان، لغو می شود.

به گفته وی طبق برنامه قبلی قرار بود این کنسرت روز جمعه دهم مهر در دو سانس در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شود.

ملک زاده در خصوص برگشت بهای بلیط علاقمندان نیز تصریح کرد: خریداران بلیط از مراکز فروش در گرگان با در دست داشتن بلیط ممهور به مهر مراکز فروش و کارت ملی با مراجعه به این مراکز نسبت به دریافت وجه اقدام نمایند.

به گفته وی وجه بلیط خریداران از سایت ایران کنسرت نیز طی روزهای آتی به حساب آنان باز خواهد گشت و خریداران در صورت بروز مشکل می توانند با شماره 09120590206 تماس حاصل نمایند.

منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین