|
|
امروز: شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۸
کد خبر: ۶۵۰۳۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۲
به طور حتم در جلسه استیضاح مشاهده خواهد شد بسیاری از مباحثی که مطرح می شود به مسائل راه و شهرسازی ربطی ندارد اما برخی آن را فرصتی می دانند که از این فرصت به نفع جریانی استفاده کنند.
نماینده بوکان با اشاره به نطق خود در جریان استیضاح وزیر آموزش و پرورش گفت : برخی در جریان همان استیضاح به دنبال ساقط کردن وزیر راه بودند و از همین رو در آن مقطع لباس حمایت به تن کردند تا امروز ان را در مورد وزیری دیگر به کار ببندند.

قسیم عثمانی در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، با تاکید بر این نکته که این یک استیضاح سیاسی است ادامه داد: افرادی تلاش خود را برای استیضاح وزیر راه به کار بسته اند و تا به امروز این تلاش ها موفق بوده است و توانسته اند عباس آخوندی را به پای استیضاح بکشانند.

 وی افزود :  من استیضاح را سیاسی می دانم چرا که همه نمایندگان در حوزه راه ها  مشکلاتی دارند و از این مسئله گله مندی هایی وجود دارد؛ اما واقعیت ان است که وقتی بودجه ای وجود ندارد فرقی نمی کند وزیر چه کسی باشد.

عثمانی همچنین بیان کرد: به نظر می رسد کمبود و نبود منابع مالی وزارت راه در انجام وظایف و تعهدات خود نتواند آن طور که باید و شاید عملکرد قابل توجهی داشته باشد و ربطی به توانایی و عدم توانایی وزیر ندارد.

 نماینده بوکان با اشاره به نزدیک بودن به انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: قطعا انگیزه های انتخاباتی در زمره مسائلی است که موجب شده است استیضاح به صحن برسد و به طور حتم در جلسه استیضاح مشاهده خواهد شد بسیاری از مباحثی که مطرح می شود به مسائل راه و شهرسازی ربطی ندارد اما برخی آن را فرصتی می دانند که از این فرصت به نفع جریانی استفاده کنند .
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین