|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۲
کد خبر: ۶۴۸۳۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴
قائم مقام وزیر نیرو گفت : شرکت های داخلی باید در فضای پساتحریم با تشکیل گروه های مشترک خارجی به دنبال ارتقای فناوری و تبادل تجربه باشند و به مشارکت در پیشبرد امور بیاندیشند.
ستار محمودی در حاشیه سومین روز از نمایشگاه بین المللی آب و تاسیسات فاضلاب در نشست تخصصی «نقش مصوبات مجلس شورای اسلامی در صنعت آب و فاضلاب» اظهار داشت: نحوه فعالیت شرکت های داخلی در دوران پساتحریم این روزها نگرانی هایی در برخی محافل به وجود آورده است.

وی گفت: وزارت نیرو به عنوان وزارتخانه ای که نخستین بار پس از انقلاب بازارهای کاری و تضمین ها را برای صنایع فراهم کرده و امروز صنعت آب و فاضلاب را به رشد و بالندگی رسانیده، آینده مثبت و امیدوارکننده ای را در این عرصه پیش بینی می کند.

محمودی افزود: شرکت های داخلی باید در فضای پساتحریم با تشکیل گروههای مشترک خارجی به دنبال ارتقای فناوری و تبادل تجربه باشند و به مشارکت در پیشبرد امور بیاندیشند.

وی با تقدیر از کمیسیون های انرژی، کشاورزی و عمران مجلس در حمایت از عرصه های آب و برق کشور، تصریح کرد: اقدام ارزشمند کمیسیون انرژی در حمایت از صنعت برق، یک کار بنیادی و تفکر زیربنایی را برای بخش برق رقم خواهد زد.

قائم مقام وزیر نیرو تاکید کرد: در برنامه ششم توسعه کشور باید با استفاده از احکامی گره گشا و بنیادی، منابع و اعتباراتی را در جهت پیشبرد صنایع و تحرک هرچه بیشتر بخش خصوصی و بهینه سازی وضعیت موجود تخصیص دهیم.

این گزارش حاکی است، رییس و برخی اعضای کمیسیون انرژی مجلس دیگر مسئولان حاضر در این نشست بودند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین