|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۱
کد خبر: ۶۴۸۳۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲
مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه انتخاب اسپانسر جدید این باشگاه جای بحث و بررسی دارد، گفت: مشکلات پرسپولیس فقط پول نیست.
امیر عابدینی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره انتخاب اسپانسر جدید باشگاه پرسپولیس با بیان مطلب فوق اظهار کرد: در اینباره که مسئولان باشگاه باید جوابگو باشند ولی شرکتی که برای اسپانسرینگ انتخاب و معرفی شده، جای بحث دارد. به هر حال با شرایطی که الان پرسپولیس دارد، باید بگذاریم کارشان را بکنند و با توجه به مشکلات موجود، باید به همین هم قانع باشیم.

وی درباره جلساتی که با علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس برای انتخاب اسپانسر داشته است، گفت: من یکبار با طاهری جلسه داشتم و استنباطم این بود که ایشان در تمام جنبه‌ها از جمله انتخاب اسپانسر کمک می‌خواهد.

مدیرعامل پیشین پرسپولیس درباره اینکه اعلام کرده بود قرار است حسین هدایتی اسپانسر باشگاه شود و اعضای هیات مدیره را انتخاب کند، گفت: به حسین هدایتی گفته بودند لیست موردنظرش را بدهد تا مورد بررسی قرار بدهند و بعد برای ادامه کار، خبر خواهند کرد که هنوز هم هیچ خبری نشده است.

عابدینی درباره مبلغ پیشنهادی هدایتی برای کمک به پرسپولیس، خاطرنشان کرد: ما رقم ندادیم. فقط گفتیم تمام هزینه‌های باشگاه به علاوه بدهی بابت شکایت‌های حیاتی که پرسپولیس را در خطر می‌اندازد، پرداخت می‌کنیم. ما می‌خواستیم باشگاه مدار باشیم نه اینکه پول بدهیم و برویم. مشکلات پرسپولیس فقط پول نیست و شامل موارد زیاد دیگری هم می‌شود که گویا آقایان سبک و سیاق ما را قبول ندارند.

وی افزود: البته این دفعه اول نیست که این اتفاق می‌افتد و ما به آن عادت کرده‌ایم.

مدیرعامل پیشین پرسپولیس درباره اسامی پیشنهادی حسین هدایتی هم گفت: ما نام ۱۲ نفر را به طاهری دادیم که فکر می‌کنم هیچکس نمی‌تواند روی آنها حرف بزند. آدمهای صالح، کاربلد، اهل فوتبال و دارای مدرک تحصیلی مناسب. ما حتی دست باشگاه را باز گذاشتیم و اعلام کردیم فقط سه نفر از این لیست را انتخاب کند!

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین