|
|
امروز: چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۳
کد خبر: ۶۴۸۱۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹
نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: دولت عربستان در فاجعه منا بی کفایتی خود را نشان داد و برای سال های آینده مراسم بزرگ حج جهان اسلام باید خود چاره ای بیندیشند.
 آیت الله غلامعلی نعیم آبادی دوشنبه در جمع مردم شهرستان رودان با اشاره به حادثه منا افزود: حادثه منا و مکه برای عربستان ننگی بزرگ است چرا که در مراسم اربعین حسینی جمعیتی افزون بر 20 میلیون نفر وارد کربلا می شوند اما هیچ گونه اتفاقی نمی افتد چطور دولت عربستان توانایی مدیریت امور برای دو میلیون زائر خانه خدا را ندارد.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری اظهارکرد: داعش و وهابیت قبور اصحاب پیامبر را از بین برده اند اما نمی توانند به قبور ائمه اطهار(ع) در عراق دست پیدا کنند و شیعیان هیچ گاه چنین اجازه ای به آن ها نخواهند داد.

نعیم آبادی خاطرنشان کرد: وهابیت و داعش حاصل افکار و دسترنج آل سعود است که به نام مسلمانان در پی تخریب دین اسلام هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ویژگی های نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: سیستم حکومتی ما براساس حکومت حضرت علی(ع) و نظام ما نیز نظام ولایی است و باید کارگزاران نظام نیز به فرمایش این امام بزرگوار توجه کنند و در اجرای قانون برای کسی تخفیفی قائل نشوند.

در موسم حج تمتع سال جاری از استان هرمزگان 645 نفر زائر به سرزمین وحی اعزام شدند که در حادثه منا و مکه در روز عید قربان هیچ آسیبی به آنها وارد نشده و در صحت و سلامت هستند.
حاجیان این استان که در 23 شهریورماه در دو مرحله به خانه خدا اعزام شدند ، در مدت 23 روز در مکه حضور خواهند داشت و اعمال واجب خود را انجام داده و از 16 مهر از مکه به سمت مدینه منوره حرکت و هفت روز هم در مدینه مشرف شده و23 مهر نیز به استان بازمی گردند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین