|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۹
کد خبر: ۶۴۷۶۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۴:۰۸
هما روستا بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون شامگاه چهارم مهرماه همزمان با سالروز تولدش پس از چند سال مبارزه با بیماری در آمریکا درگذشت.
هما روستا عاشق گل بود و حالا خانه‌اش پر از گل است، گل‌هایی با روبان‌های سیاه ...

خانه زیبای خیابان طالقانی شامگاه پنجم مهرماه میزبان جمعی از هنرمندان تئاتر و سینما بود که در نبود هما روستا و حمید سمندریان، چراغ این خانه را روشن نگه داشته‌اند. هنرمندانی که سال‌های گذشته همزمان با روز تولد هما روستا گردهم می‌آمدند شامگاه پنجم مهرماه در کنار اعضای خانواده روستا و سمندریان شمع‌هایی روشن کردند که دیگر شمع‌های تولد بانوی این خانه نبود بلکه شمع‌های سپیدی بود که برای درگذشت هما روستا می‌گریستند.

هرچند میزبان مهربان این خانه فرسنگ‌ها دور از میهن است اما هنرمندانی همچون رخشان بنی اعتماد، پانته‌آ بهرام، حمید لبخنده، باران کوثری، نوید محمدزاده، لیلی رشیدی، شبنم فرشادجو، ستاره پسیانی،‌ سارا اسکندری، حمید پورآذری، سعید چنگیزیان، اشکان خیل نژاد، علی اصغر دشتی، هوتن شکیبا، علی شمس، رضا حداد و ... همراه با چهره‌هایی مانند رسول صادقی و ساسان پیروز در خانه زیبای حمید سمندریان گردهم آمدند. هریک گوشه‌ای نشستند و همراه شمع‌ها بی صدا و آرام برای پرواز همیشگی همای تئاتر گریستند. خانه این زوج امشب بیش از همیشه حال و هوای پاییزی دارد.

 هما روستا بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون شامگاه چهارم مهرماه همزمان با سالروز تولدش پس از چند سال مبارزه با بیماری در آمریکا درگذشت. قرار است پیکر این هنرمند در چند روز آینده به ایران منتقل و در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) در کنار همسرش حمید سمندریان به خاک سپرده شود.



منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین