|
|
امروز: شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۵:۳۸
کد خبر: ۶۴۶۱۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قطعاً تعطیلات برای ما خوشایند نیست و تا به فرم خوبی می‌رسیم لیگ تعطیل می‌شود.
برانکو ایوانکوویچ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز جلسه‌ای نداشتیم و چون اولین روز استراحت‌مان بود، به باشگاه آمدیم و با طاهری سلام و علیک کردیم. البته مدیران باشگاه جلسه‌ای داشتند که بیشتر به موارد مالی ارتباط داشت.

وی با اشاره به برنامه تیم فوتبال پرسپولیس در تعطیلات لیگ گفت: کار مضاعفی را در پیش داریم و دو جلسه در روز باید تمرین کنیم.  قطعاً پنج شش بازیکن جوان را از تیم امید به تمرینات اضافه می‌کنیم تا جای بازیکنانی را که در تیم ملی هستند، بگیرند.  البته سه چهار روز به بازیکنان استراحت داده‌ایم و تمرینات ما از روز چهارشنبه آغاز خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا تعطیلات لیگ به ضرر تیمش خواهد بود یا نه، گفت: قطعاً تعطیلات برای ما خوشایند نیست. متأسفانه تا به فرم خوبی می‌رسیم لیگ تعطیل می‌شود. بدون شک 20 روز تعطیلی لیگ، تأثیر منفی روی تیم ما خواهد داشت، چرا که چند بازیکن ما در تیم ملی حضور دارند که برنامه تمرینات آنها در تیم ملی با ما متفاوت است. همچنین نیاز به زمان است که آنها بخواهند پس از بازگشت به تمرینات ما خودشان را دوباره با دیگر بازیکنان هماهنگ کنند.

برانکو در واکنش به این مسئله که در یکی از رسانه‌ها از قول او در مورد مهدی طارمی عنوان شده است که مگر دیوانه‌ام که پنالتی را به طارمی بدهم، گفت: من چنین حرفی نزده‌ام (در این لحظه برانکو عصبانی شد و با صدای بلند فریاد است دروغ است، دروغ است).

وی ادامه داد:‌ اینکه از قول من گفته‌اند؛ «دیوانه‌ام که پنالتی را به طارمی بدهم» دروغ است. من گفتم که یک قانون و مقررات نانوشته در فوتبال داریم که زمانی که خطا روی بازیکن اتفاق می‌افتد معمولاً پنالتی را به همان بازیکن نمی‌دهند. البته این قانون نانوشته را در بازی با سایپا رعایت نکردم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: نمی‌دانم چرا این حواشی به وجود می‌آید، آنهم در شرایطی که بنگستون در تیم ملی کشورش پنالتی می‌زند و ما پنالتی را به او دادیم. علاوه بر او رامین رضاییان و امید عالیشاه هم خوب پنالتی می‌زنند، ولی نمی‌دانم مشکل دیگر چیست. باز هم تأکید می‌کنم برخی افراد دروغ می‌گویند و حرف‌های نادرستی از قول من منتشر می‌کنند.

برانکو در پاسخ به این پرسش که چه پیش‌بینی از دیدارهای پرسپولیس مقابل صبا و سیاه‌جامگان دارد، گفت: شما می‌دانید که آیا شب به خانه می‌رسید که من بخواهم در مورد این بازی‌ها صحبت کنم؟!

وی با اشاره به مصدومیت احمد نوراللهی گفت: نوراللهی در بازی با ملوان مصدوم شد. این بازیکن به همراه وحید حیدریه و مهرداد کفشگری نفرات مصدوم تیم ما هستند. بهتر است بازیکنی که مصدوم است پیش بماند تا به مداوای خود بپردازد.
منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین