|
|
امروز: شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۶۴۶۱۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۵
وی همواره اعلام کرده است که توافق هسته‌ای ایران وی را به سرمایه‌دار پیشرو در تروریسم دولتی تبدیل می‌کند.
یک سناتور جمهوری‌خواه که نامزد انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده است روز جمعه در سخنانی که از سوی رسانه‌های مطرح این کشور به سخره گرفته شد، ادعا کرد که اگر ایران تلاش کند سلاح هسته‌ای به دست آورد، ایالات متحده ممکن است مقامات ایرانی را بکشد.

 به نقل از سی ان ان، تد کروز در اجلاس گرامیداشت رای‌ دهندگان در واشنگتن مخالفت خود را در سخنرانی انتخاباتی‌اش با توافق هسته‌ای ابراز کرد و قول داد که در اولین روز کاری خود در دولتش، این توافق را پاره کند.

 این برای اولین بار نیست که مقامات آمریکایی به پیروی از هم‌پیمانان منطقه‌ای‌ خود یعنی رژیم صهیونیستی از کشتن و ترور مقامات ایرانی سخن می‌گویند و تد کروز یکی از صدها آمریکایی است که نه تنها در جایگاه یک شهروند بکله به عنوان یک سناتور چنین سخنانی را به طور علنی و عمومی در میان طرفدارانش مطرح می‌کند.

به گزارش سی ان ان، این سناتور جمهوری‌خواه که سخنرانی انتخاباتی‌اش به طور همیشگی یک نمایش مبالغه‌آمیز و مضحک است و مورد استقبال حضار محافظه‌کار نیز واقع شد، اغلب مقامات ایرانی را معتصب تندرو خطاب می‌کند.

وی همواره اعلام کرده است که توافق هسته‌ای ایران وی را به سرمایه‌دار پیشرو در تروریسم دولتی تبدیل می‌کند.

این نامزد انتخابات جمهوری‌خواه در سخنان خنده‌داری باراک اوباما را قدرتمندترین کمونیست جهان خطاب کرد.

کروز نشست پیش روی دموکرات‌ها را به مسخره گرفت و گفت دموکرات‌ها باید در فورت لیونورث کانزاش مجموعه زندان‌های نظامی که اکنون به عنوان مکان احتمالی برای سکونت زندانیان خلیج گوانتانامو مورد بازنگری است جلسات خود را برگزار کنند.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین