|
|
امروز: يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۵
کد خبر: ۶۴۶۰۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۵
هنرمندان خوشنویس با حضور در ایستگاه‌های مترو تهران، جملات دلخواه مردم را خوشنویسی می‌کنند. این جملات باید مرتبط با عید سعید غدیر باشد.
محمد صائبی معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: به مناسبت ایام عید تا عید غدیر و قربان، کارگاه خوشنویسی و تذهیب با حضور هنرمندان خوش ذوق کشورمان در قالب‏های هنری و تبلیغی در ایستگاه‌های منتخب بر پا شد.

صائبی افزود: معاونت اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران در راستای ترویج فرهنگ غنی علوی و آشناسازی با ابعاد والای شخصیت حضرت امیر مومنان (ع)، اقدام به برپایی کارگاه خوشنویسی و تذهیب با حضور هنرمندان خوش ذوق کشورمان در قالب‏های هنری و تبلیغی در 10 ایستگاه به مدت پنج روز نموده است.

وی تاکید کرد: با توجه به استقبال شهروندان از برپایی کارگاههای هنری در سطح مترو و حضور هنرمندان خوش ذوق کشورمان در این کارگاههای هنری بدون شک این قشر با خلق آثاری فاخر و ماندگار نقش مهمی در اشاعه فرهنگ نورانی علوی داشته و متروی تهران ضمن استقبال از هنرمندان گرامی بستر مناسبی را فراهم آورده تا هنرمندان در مناسبت‌های مختلف به ایفای نقش بپردازند.

معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران در پایان گفت:  باتوجه به اینکه یکی از سنت های غدیر هدیه دادن است؛ در این برنامه مردم و مسافرین محترم جملات دلخواه خود را مرتبط با عید سعید غدیر بیان نموده و توسط هنرمندان خوشنویس حاضر در کارگاه نوشته شده و به عنوان هدیه  تقدیم مسافرین میگردد.




منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین