|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۲:۴۰
کد خبر: ۶۴۵۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱
هما روستا بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون شب گذشته در سن 69 سالگی براثر بیماری سرطان در گذشت.
 هما روستا كه طى سال هاى اخير به دليل مبارزه با بيمارى سرطان از حضور و نقش آفرينى در عرصه بازيگرى سينما و تئاتر دور بود، شب گذشته در سن 69 سالگی براثر بیماری سرطان در گذشت.

وى كه همسر زنده ياد حميد سمندريان كارگردان و مدرس مطرح تئاتر ايران بود، آخرين تجربه بازيگرى تئاتر را در سال ٩٢ و با حضور در نمايش «باغ آلبالو» به كارگردانى حسن معجونى تجربه كرد. مرحوم روستا بیشتر به خاطر ایفای نقش در آثاری چون كرخه تا راين و پرنده كوچك خوشبختى شناخته شده است. به مناسبت درگذشت این بانوی هنرمند آخرین مراسم بزرگداشت وی که جمعی از هنرمندان پیشکسوت 26 مهرماه سال گذشته برگزار کردند را مشاهده می‌کنید.

در این مراسم که در کافه تئاتر برگزار شد هنرمندان از چند دهه فعالیت هنری روستا در حوزه تئاتر تقدیر کردند و در پایان هدایایی نیز به این هنرمند پیشکسوت اهدا کردند. هما روستا نیز در سخنان کوتاهی خطاب به جمع گفت: خیلی خوشحالم که میان دوستان خوبم هستم و بسیار ممنونم که به یاد من بودید.

مرحوم روستا خرداد امسال نیز در سومین مراسم سالانه آکادمی حمید سمندریان که به مناسبت سالروز تولد این هنرمند برگزار شد، حضور یافت. در این مراسم مقرر شد یک سالن مجهز و خصوصی برای اجرای تواتر به نام هما افتتاح شود. عکس های زیر را عرفان خوشخو عکاس ایسنا، عکاسی کرده است.هما روستا بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون شب گذشته در سن 69 سالگی براثر بیماری سرطان در گذشت.



























ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین