کد خبر: ۶۴۴۷۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۹
عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: دو نفر از اعضای این کمیسیون تیم اعزامی دولت به عربستان را همراهی می‌کنند.
حیدرپور و محسن‌ثانی تیم دولت را به عربستان همراهی می‌کنند"عوض حیدرپور شهرضائی" عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی از انتخاب دو نفر از اعضای این کمیسیون به منظور همراهی هیئت اعزامی دولت به عربستان خبر داد.

وی بیان داشت: دولت تیمی به سرپرستی علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد به منظور بررسی فاجعه منا به عربستان اعزام می‌کند که در این سفر بنده و محمدرضا محسن‌ثانی نماینده سبزوار این هیئت را همراهی می‌کنیم.
 
نماینده شهرضا و سیمرم سفلی با اشاره به زمان سفر این هیئت تصریح کرد: زمان سفر به عربستان منوط به اعطای ویزا توسط این کشور است زیرا از امروز صبح کل تیم و حتی هواپیما به صورت آماده‌باش درآمده تا به محض دریافت ویزا به سوی عربستان حرکت کنیم.
 
حیدرپور تاکید کرد: این تیم به منظور بررسی اوضاع منطقه، سرکشی به مصدومان و بررسی علل این حادثه به عربستان سعودی خواهد رفت.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: بعد از مشخص شدن علت حادثه گزارشی از سوی مجلس به وزارت امور خارجه کشورمان ارائه خواهد شد تا این وزارتخانه اقدامات قانونی و لازم را در سطح ملی و بین‌المللی انجام دهد.

گفتنی است؛ این هیات به ریاست علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد و همراهی رئیس هلال‌احمر کشور و معاون وزیر امور خارجه به مکه سفر خواهند کرد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین