|
|
امروز: يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۶
کد خبر: ۶۴۴۵۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۷
نایب رییس کمیسیون ویژه بررسی برجام مجلس شورای اسلامی از بررسی گزارش کمیته حقوقی در نشست امروز (شنبه) این کمیسیون خبر داد.
حجت الاسلام والمسلمین وحید احمدی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با بیان این که گزارش کمیته های حقوقی، دفاعی-امنیتی، اقتصادی، سیاسی و فنی-هسته ای کمسیون ویژه برجام تهیه شده است، افزود: اعضا در جلسه صبح امروز این کمیسیون گزارش کمیته حقوقی از برجام را بررسی کردند، البته ادامه بررسی این گزارش به جلسه عصر امروز موکول شد.

وی افزود: اگر بررسی گزارش چهار کمیته تخصصی در جلسه عصر امروز کمیسیون ویژه برجام به پایان برسد گزارش نهایی فردا به هیات رییسه مجلس ارایه می شود و اگر هم بررسی به پایان نرسد این گزارش روز سه شنبه هفته جاری به مجلس تقدیم و قرائت می شود.

به گزارش ایرنا، در جلسه علنی 28 مرداد 94 مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی برنامه جامع اقدام مشترک(برجام)، 15 نفر از نمایندگان برای عضویت در کمیسیون ویژه بررسی برجام، نتایج و پیامدهای آن انتخاب شدند.

تاکنون در جلسات این کمیسیون اعضای تیم مذاکره کننده قبلی و فعلی، محمد نهاوندیان رییس دفتر رییس جمهوری، حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات، علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی، علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی و یوکیا آمانو مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی حضور یافته اند.

در نشست صبح و عصر امروز کمیسیون ویژه برجام گزارش کمیته های تخصصی از بررسی برجام رسیدگی می شود. به گفته هیات رییسه این کمیسیون گزارش نهایی به احتمال زیاد سه شنبه هفته جاری در جلسه علنی قرائت می شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین