|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۰۶
کد خبر: ۶۴۳۸۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۳
نخستین نمایشگاه - موزه دائمی «تبیین و ارائه اقدامات دولت در زمان دفاع مقدس» از 6مهر در تهران افتتاح خواهد شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نمایشگاه - موزه تبیین و ارائه اقدامات دولت در دوران دفاع مقدس، مرتضی بانک معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری در  توضیح  چگونگی برگزاری این نمایشگاه موزه دایمی با اشاره به وجود بیش از ۲0 هزار شهید از مجموعه دولت  ضرورت تبیین ایثارگری‌ها و فداکاری های دوران دفاع مقدس از تمامی دستگاههای دولتی در خواست کرد حضوری فعال در نمایشگاه- موزه دائمی «تبیین و ارائه اقدامات دولت در زمان دفاع مقدس» داشته باشند.

او با تاکید بر  بهره‌گیری از شیوه‌های جذاب، هنرمندانه و تأثیرگذار در این نمایشگاه موزه دایمی تصریح کرد: وظیفه داریم بخش دولت موزه و نمایشگاه دفاع مقدس را در کنار سایر بخش‌های این موزه عظیم، به نحو شایسته‌ای تکمیل کنیم.

نخستین  نمایشگاه-موزه «تبیین و ارائه اقدامات دولت در زمان دفاع مقدس» در راستای شناخت بیشتر مخاطبان از دستاوردهای دولت ها در دفاع مقدس در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد و  تمامی سازمان‌های دولتی عملکرد خود را در این نمایشگاه به نمایش خواهد گذاشت.

 افتتاحیه نمایشگاه-موزه «تبیین و ارائه اقدامات دولت در زمان دفاع مقدس»  با حضور مقامات کشوری و لشگری و اهالی رسانه خواهد بود.

 بازدید از نمایشگاه برای عموم آزاد و این نمایشگاه از تاریخ 6 مهر به صورت نمایشگاه و پس از آن به صورت موزه دایمی قابل بازدید است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین