|
|
امروز: چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۱:۵۵
کد خبر: ۶۴۳۲۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰
دبیر فدراسیون بسکتبال با تاکید بر اینکه فدراسیون بسکتبال توجه خاصی به بانوان دارد، گفت: اگر اتفاق خاصی نیفتد تیم ملی قهرمان آسیا و المپیکی می‌شود.
علی توفیق در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: مسابقات بسکتبال قهرمانی کشور بانوان با حضور 20 استان و 72 تیم در پنج رده سنی به میزبانی تهران برگزار شد. خوشحالم از اینکه جوایز بین تیم‌هایی مانند کردستان، آذربایجان شرقی و فارس تقسیم شد.

وی ادامه داد: فدراسیون بسکتبال پس از انتخابات جدید ریاست این فدراسیون، توجه ویژه‌ای به ورزش بانوان دارد و برای پیشرفت آنها نهایت تلاش خود را می‌کند. برای نمونه تیم ملی بانوان ایران در ترکیه که رویدادی اروپایی به شمار می‌آمد با پوشش اسلامی ظاهر شد و حضور بسیار موفقی داشت. امیدوارم این موفقیت‌ها برای تیم ملی بانوان تداوم داشته باشد.

توفیق با بیان اینکه این رویداد انعکاس خوبی داشته است، اضافه کرد: من به عنوان نماینده فدراسیون ورزش بانوان وتیم ملی را حمایت می‌کنم وبرای پیشرفت‌ این تیم باید نهایت کوشش خودمان را به کار ببندیم.

دبیر فدراسیون بسکتبال درباره تیم ملی کشورمان که در رقابت‌های آسیایی چین حضور دارد، توضیح داد: تیم ملی با کادرفنی مجرب خود، روند رو به رشدی دارد. امیدوارم بتوانیم سهمیه المپیک را بتوانیم کسب کنیم. انتخابی المپیک لندن هم حادثه و شیطنت بود. امیدوارم با این کادرفنی، جواز صعود به المپیک را بگیریم و اهداف فدراسیون محقق کنیم. اگر بازیکنان تا آخر مسابقات به همین ترتیب پیش بروند و حادثه خاصی پیش نیاید، حتما با جام قهرمانی به ایران بازمی‌گردیم. یک تیم از جام ملت‌ها راهی المپیک می‌شود و امیدوارم آن تیم، تیم ایران باشد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین