|
|
امروز: يکشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۲
کد خبر: ۶۴۲۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در نشست خبری قبل از دیدار مقابل راه آهن گفت: تازه شش هفته از لیگ گذشته است هر چند که ما در صدر جدول قرار داریم اما زود است که به قهرمانی فکر کنیم.
پرویز مظلومی بیان داشت: بعد از 6 هفته در صدر جدول قرار گرفتیم و این باعث می شود که کار ما سخت تر شود اما حالا که صدرنشین لیگ هستیم باید این جایگاه را حفظ کنیم ولی هنوز زود است که به قهرمانی فکر کنیم.

وی درباره دیدار با تیم متحول شده راه آهن تهران ادامه داد: بعد از دیدار مقابل نفت تهران بازیکنان ریکاوری کردند تا خستگی 90 دقیقه را برطرف کرده باشند، بازی مقابل راه آهن نیز ساده نیست زیرا این تیم با تغییراتی که در کادر مربیگری خود بوجود آورده است می تواند برای ما مشکل ساز باشد.

مظلومی خاطرنشان کرد: اما هجومی بودن و دوندگی بسیار در دستور کار بازیکنان استقلال است تا سه امتیاز این دیدار را هم کسب کنیم و مردم نیز از تماشای آن لذت ببرند.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که در خط دفاعی و گلر این تیم نقاط ضعف وجود دارد افزود: تمام تیم های لیگ برتر فوتبال نقاط ضعف و قوتی دارند که باید نقاط مثبت را تقویت کرد و نقاط ضعف را نیز برطرف نمود هر چند که تاکتیک تیم حریف در نوع بازی ما می تواند تاثیر گذار باشد.

مظلومی درباره حکم صادر شده برای افشارزاده بیان داشت: وظیفه من در حیطه امور مربیگری می باشد و تغییر پست مدیرعاملی باشگاه بعنوان سرپرستی در حیطه وظایف من نیست اما این باعث نمی شود که در روند کاری تیم اختلال بوجود بیاید و با وجود همه علاقه ای که مجموعه استقلال به آقای افشارزاده دارند همه ما تابع قانون هستیم.

وی بعنوان صدمین حضور بعنوان سرمربی تیم فوتبال استقلال بیان داشت: امیدوارم بیشتر بتوانم در خدمت تیم فوتبال استقلال باشم تا در تمام ایام خوشحالی هواداران را فراهم کنم.

تیم فوتبال استقلال تهران از ساعت 18.30 روز جمعه در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال مقابل تیم فوتبال راه آهن در ورزشگاه قرار خواهد گرفت.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین