|
|
امروز: شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۶
کد خبر: ۶۴۲۸۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹
حضرت آیت الله نوری همدانی در پی حادثه مرگبار و اسفناک منا پیامی صادر و تاکید کرد: مصیبتی که روز گذشته در حرکت مسلمانان برای رمی جمرات در سرز مین منا به وقوع پیوست مصیبت بسیار بزرگ و فاجعه عظیمی برای اسلام و مسلمین است.
حضرت آیت الله نوری همدانی در پیامی وقوع حادثه اسفناک دیروز مکه مکرمه را به شیعیان جهان تسلیت گفت.

متن پیام این مرجع تقلید به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

مصیبتی که روز گذشته در حرکت مسلمانان برای رمی جمرات در سرز مین منا به وقوع پیوست مصیبت بسیار بزرگ و فاجعه عظیمی برای اسلام و مسلمین است.



آیا وقت آن نرسیده است که مسلمانان جهان و دولت های اسلامی به جنایتهائی که آل سعود در تاریخ ننگین خودشان داده و روز بروز در ارتکاب جنایات بیشتر در عراق و یمن و سوریه و بحرین چهره زشت و شوم خود را بهتر نشان می دهند تصمیمات جدی و اجتماعی در این مورد بگیرند.



همه می دانند که آل سعود که خود را خادم الحرمین الشریفین می دانند جز نوکری آمریکا و ارتباط با صهیونیست ها و تقویت و ایجاد گروه های تکفیری و داعش و بوکوحرام که جز کشتار و تخریب و ایجاد تفرقه بین مسلمانان نقشی ندارند امروز یکی از مشکلات دنیای اسلام می باشد و بالاخره ما امروز از مسلمانان جهان می خواهیم که با توکل به خدا و احساس مسئولیت الهی ساکت نباشند و با وحدت و یکپارچگی در برابر قدرتهای شیطانی تصمیمی که موجب عزّت و یکپارچگی و عظمت اسلام و مسلمین است بگیرند.



إن تنصروا الله ینصرکم و یثبت أقدامکم



ما این مصیبت عظیم را به حضور مبارک ولی عصر ارواحنا فداه و مسلمانان جهان خصوصاً داغدیدگان هموطنان عزیزمان تسلیت می گوییم و اطمینان داریم که جانباختگان این حادثه در درگاه خداوند دارای فضیلت و ثواب بسیاری می باشند و شفای عاجل مصدومان این حادثه را از خداوند متعال مسئلت می نماییم.

حسین نوری همدانی

11 ذی الحجه الحرام
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین