|
|
امروز: يکشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۳
کد خبر: ۶۴۲۴۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با نتایج ضعیف این تیم در این فصل گفت: ما در تمام بازی ها از حریفان خود برتر ظاهر شدیم اما این فوتبال است و نتیجه فوتبال را نمی توان پیش بینی کرد.
برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از مسابقه تیم های تراکتورسازی و پرسپولیس با بیان اینکه فردا یک بازی بزرگ با تیمی بزرگ داریم، افزود: این دو تیم در کنار استقلال و سپاهان، تیم های بزرگ فوتبال ایران هستند.

وی با اشاره به اینکه تراکتور در پنج سال اخیر نتایج خیلی درخشانی در برابر پرسپولیس کسب کرده است، یادآور شد: سال گذشته نیز در دیداری دراماتیک قهرمانی را از دست داد.

برانکو با بیان اینکه امسال تراکتورسازی نسبت به سال قبل تیم بهتری است، گفت: هر دو تیم به دنبال کسب نتیجه هستند، اما متاسفانه هیچ یک از ما آن طور که انتظار می رفت لیگ را شروع نکرده ایم و فکر می کنیم با حضور انبوه هواداران دو تیم شاهد یک بازی خوب خواهیم بود.

سرمربی پرسیپولیس با اشاره به مصدوم بودن حیدریه و سه کارته بودن بابک حاتمی ، گفت: کفشگری و هادی نوروزی نیز مصدوم هستند.

وی در عین حال گفت: این مشکلات تغییری در اراده و تلاش ما برای برد بازی فردا ایجاد نمی کند.
سرمربی پرسپولیس در این باره که آیا باخت از تراکتور به منزله آخرین بازی او در پرسپولیس است، گفت: به هر حال فوتبال است و ممکن است هر نتیجه ای رخ دهد، اما همواره نگاه من مثبت است.
وی با اشاره به اینکه سه بازی اخیر تراکتورسازی و حتی بازی سال گذشته این تیم را هم آنالیز کرده است، گفت: فلسفه بازی تونی برایم نا آشنا نیست، اما در هر حال نتیجه نهایی را بازیکنان در زمین مشخص می کنند.
برانکو درباره برنامه پرسپولیس در این مسابقه و این که آیا شیوه ای انتحاری را برای کسب برد در این مسابقه دنبال می کند یا روشی دفاعی، گفت: ما قبل از هر چیزی شاهد یک بازی زیبا خواهیم بود زیرا دو تیم بزرگ با هم بازی دارند، تیم هایی که زیبا بازی کرده اند اما نتیجه نگرفته اند و هر دو تیم به دنبال کسب نتیجه هستند.

سرمربی پرسپولیس در رابطه با پیش بینی خود از جایگاه این فصل پرسپولیس ، گفت: من بسیار خوش بین هستم، دلیل خوش بینی ام هم جدیت بازیکنان است.

برانکو اظهار کرد: طبیعی است که پرسپولیس مثل شهرهای دیگر در تبریز طرفدار ندارند چون تبریزی ها تیمی بزرگ چون تراکتورسازی را دارند، اما انتظار داریم که استادیوم پر شود .

وی افزود: هیچ چیزی لذتبخش تر از این نیست که بازی فوتبال را در استادیومی پر از تماشاگر انجام دهیم، در چنین فضایی بازی کردن، افتخاری برای هر کس و هر تیمی است.

سرخ پوشان تهرانی و تبریزی در دیداری حساس از هفته هفتم لیگ پانزدهم در حالی به مصاف یکدیگر می روند که تراکتورسازان بدون محاسبه نتایج بازی های امروز با 7 امتیاز در جایگاه نهم و پرسپولیسی ها نیز با 4 امتیاز در رده چهاردهم جدول رده بندی ایستاده اند.

بازی تیم های تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس تهران ساعت 16.20 دقیقه روز جمعه سوم مهر در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز برگزار می شود.

این دیدار را رضا ترکی سوت می زند.

رضا سخندان، سعید علی نژادیان و سعید بخشی زاده به عنوان کمک های ترکی برای قضاوت این مسابقه معرفی شده اند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین