|
|
امروز: سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۷
کد خبر: ۶۴۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۱
مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان گفت: ازدواج یکی از مهمترین مسائل زندگی جوانان است که همه مسئولین باید به هر نحو ممکن در تسهیل این امر تلاش کنند.
قربانعلی پاشا با اشاره به اول ذی الحجه (15 مهر) سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) افزود: این ازدواج آسمانی از پر برکت­‌ترین ازدواج­‌های تاریخ بشری بوده است که به ساده ­ترین شکل صورت پذیرفت.

وی ادامه داد: ستاد ساماندهی امور جوانان در شهرستان­ها و بخش­های استان جلسات خود به مناسبت هفته ازدواج و به منظور موج آفرینی، ترویج فرهنگ ازدواج آسان، آگاهانه و پایدار در جامعه، تشکیل و برنامه‌­های فرهنگی ویژه‌­ای را پیش بینی کرده است.

پاشا همچنین تاکید کرد: برگزاری دوره­‌های آموزشی پیش و پس از ازدواج برای زوجین جوان، برگزاری جشنواره و همایش تجلیل از زوجین موفق و با مهریه‌­های کم و متعارف، پیگیری وضعیت اعطای وام زوجین از سوی بانک‌­های استان، تشکیل کمیته­‌های تخصصی و مشاوره‌­ای در خصوص بررسی وضعیت آمار ازدواج و طلاق در استان و تشکیل و راه‌­اندازی کمیته ساماندهی ازدواج در تمامی شهرستان­ها از مهمترین مصوبات و برنامه­‌های ستاد می­‌باشد که در این هفته برگزار می­‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در پایان اظهار امیدواری کرد که با برگزاری این جلسات و اجرای مصوبات آن بتوان گامی بلند در جهت ترویج فرهنگ ازدواج آسان و پایدار و کاهش آمار طلاق در استان برداریم.


منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین