|
|
امروز: دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۶۴۱۳۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۴
مدیرعامل منطقه آزاد کیش با بیان اینکه دفاع مقدس یکی از برجسته ترین افتخارات ملت ایران است افزود : باید قدردان رشادت ها و از خودگذشتگی های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس باشیم .
علی اصغرمونسان مدیر عامل منطقه آزاد کیش ، پنجشنبه مصادف با سومین روز از هفته دفاع مقدس وهمزمان با عید قربان به همراه حجت الاسلام رحمان یوسف پور امام جمعه موقت کیش ، معاونان ،فرماندهان نظامی و انتظامی و مسوولان ادارات با حضور در منزل پنج تن از رزمندگان دوران دفاع مقدس از دلیرمردی ها و ازخودگذشتگی آنان قدردانی کردند.

در این دیدارها که چند ساعت به طول انجامید ، رزمندگان خاطراتی از دوران دفاع مقدس و ایثارگری های خود بازگو کردند.

علی اصغر مونسان در حاشیه این دیدار با یادآوری اینکه دفاع مقدس یکی برجسته ترین افتخارات ملت ایران است گفت : این ایام فرصت مناسبی است تا از رشادت ها و از خودگذشتگی های رزمندگان ، جانبازان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس قدرانی شود.

وی با تاکید بر حفظ دستاوردهای ارزشمند انقلاب ، دوران دفاع مقدس و نظام اسلامی گفت : رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس نشان دادند که در پرتو اسلام، پشتوانه مردمی و همچنین وحدت ،می توان دشمن را به نابودی کشاند .

دراین دیدارها علی اصغر مونسان و همراهان عکسهایی یادگاری با رزمندگان دوران دفاع مقدس گرفتند .

مدیر عامل منطقه آزاد کیش و همراهان در پایان این دیدارها به مناسبت عید سعید قربان در دفتر شیخ یعقوب شمس امام جمعه اهل سنت کیش حضور یافتند و این عید بزرگ را به وی و تمامی برادران اهل سنت تبریک گفتند .

امام جمعه اهل سنت نیز در این دیدار از تلاشهای مدیر عامل منطقه آزاد کیش برای رفع مشکلات مردم جزیره قدردانی کرد.

شیخ یعقوب شمس گفت : این همدلی و همزبانی که بین مسئولان در جزیره کیش وجود دارد درکمتر جایی به چشم می خورد .
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین