|
|
امروز: دوشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۶
کد خبر: ۶۴۰۴۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۴
سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز با بیان این که بازیکنان تیم حق دارند نسبت به مشکلات مالی اعتراض کنند،گفت: برای تغذیه بازیکنان تیم حتی در بین دو نیمه بازی هم پول نداریم .
علی کلانتری، شامگاه چهارشنبه پس از پایان بازی برابر تیم گیتی پسند اصفهان در گفت و گو با خبرنگاران بیان داشت: بازیکنان تیم کفش ندارند و خجالت می کشم از این که تیم های دیگر لباس ورزشی بازیکنان ما را به مسخره می گیرند .
وی بیان کرد: صدای به حق بازیکنان تیم را به گوش مسوولان استان فارس برسانید و این امر در حالی است که تیم فجر در بالای جدول قرار دارد اما آنها را رها کرده اند.
سرمربی تیم فجر افزود:به حدی مشکلات مالی این تیم حاد است که در یکی از بازی های خارج از خانه بازیکنان ما در فرود گاه خوابیدند و روز بعد هم برابر حریف خود بازی کردیم.
وی اضافه کرد:به جز مدیر کل ورزش و جوانان فارس که مبلغی را به بازیکنان کمک کرد دیگر هیچ مسوولی احوال این تیم را نمی پرسد.
کلانتری در مورد بازی برابر گیتی پسند هم گفت: از 20 دقیقه اول و آخر بازی راضی هستم و این امر سبب شد که تیم حریف در بقیه دقایق جلو بیاید و بازیکنان ما میل به گل زدن بیشتر نداشتند.
سرمربی تیم فجر بیان کرد: آن چیزی که هم اعتراض تیم ما و هم اعتراض تیم حریف را در پی داشت، دور بودن داور بازی از صحنه ها بود و تا به حال این گونه داوری را ندیده بودم .
سرمربی تیم گیتی پسند اصفهان هم گفت: اول بازی غافلگیر شدیم و دو گل دریافت کردیم ضمن این که بازی سختی برابر تیم فجر داشتیم .
واهیک طروسیان افزود: داور این دیدار هم برای ما بد سوت زد و هم برای تیم فجر و از قضاوتش ناراضی هستم .
تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز در هفته هفتم مسابقات فوتبال دسته اول باشگاه های کشور (جام آزدگان) با نتیجه دو بر صفرگیتی پسند اصفهان را مغلوب کرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین