|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۹
کد خبر: ۶۴۰۲۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۲
سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ایران روز چهارشنبه پس از شکست تیم مالزی میزبان رقابت های قهرمانی آسیا، پیش بینی کرد تیم کشورمان در نیمه نهایی بازی سختی مقابل تایلند داشته باشد، اما تاکید کرد بازیکنان ایران با روحیه بالا این تیم را شکست می دهند.
'فروزان سلیمانی' سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در مورد بازی با تیم مالزی که چهار بر دو به سود تیم ایران پایان یافت، گفت: بازی را خوب شروع کردیم، اما فکر کنم در بعضی زمان ها تمرکز تیم از دست می رفت.

وی گفت که تیم کشورمان گل نخست را دردقیقه اول وارد دروازه مالزی کرد، اما
بچه ها این تیم را دست کم گرفتند، در حالی که مالزی با گل های زیاد تیم های هنگ کنگ و ازبکستان را شکست داده بود.

سرمربی تیم فوتسال بانوان ایران، گفت: روی هم رفته بچه ها تلاش کردند و این بازی سخت را بردیم و پیش بینی هم شده بود مالزی بهترین حریف ما در این گروه باشد.

وی ضمن تبریک به تیم مالزی برای ارائه بازی خوب مقابل تیم ایران، این برد را به فوتسالیست های کشورمان نیز تبریک گفت.

سلیمانی در مورد بازی با تایلند در نیمه نهایی، گفت: بازی سختی پیش رو داریم، چون این تیم نیز درفکر بازی نهایی و قهرمانی است.

وی گفت: ما تلاش می کنیم اشتباهات بازی با مالزی را تکرار نکنیم و می جنگیم تا با نتیجه خوب از زمین خارج شویم و شاهد فینال زیبایی مقابل ژاپن باشیم.

سرمربی تیم کشورمان، تماشگران ایرانی که خود را از کوالالامپور پایتخت مالزی به شهر نیلای در ایالت 'نگر سمبیلان' رساندند تا شاهد این بازی باشند فوق العاده دانست و گفت: انتظار این همه تماشاچی پرشور در شهری با فاصله زیاد از کوالالامپور را نداشتم.

ویگ فت این تماشاگران از اول بازی تیم را تشویق کردند و بسیار در جریان بازی تاثیرگذار بودند.
بازی تیم های ایران و تایلند در نیمه نهایی این رقابت ها روز جمعه ساعت 12 به وقت تهران (16 و 30 دقیقه به وقت مالزی) در سالن ورزشی شهر نیلای برگزار می شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین