کد خبر: ۶۴۰۲۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۲
معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: رهبر معظم انقلاب تنها مرجع تاییدکننده نهایی برجام بوده و نظر نهایی ایشان فصل الخطاب خواهد بود، زیرا توافق هسته ای یک موضوع ملی و مهم است.
سردار عبدالله داورزنی عصر چهارشنبه در نشست با بسیجیان نظرآباد البرز به مناسبت هفته گرامیداشت دفاع مقدس در مسجد غدیریه این شهرستان، افزود: هم اکنون برجام در مجلس شورای اسلامی به صورت تخصصی در حال بررسی است تا با دقت کامل موارد مختلف آن مورد ارزیابی قرار گیرد ولی در نهایت نظر مقام معظم رهبری در این باره فصل الخطاب است. وی اظهار کرد: دانش هسته ای، رشد علمی، آموزشی، نظامی، دفاعی، عمرانی، اقتصادی، صنعتی را می توان از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست که در سایه دانش بومی و خود باوری فرزندان ایران اسلامی شکل گرفته که ابرقدرت ها تحمل آن را ندارند.

وی در ادامه به رجزخوانی دشمنان ایران که مدام از روی میز بودن گزینه هایشان علیه ایران سخن می گویند، اشاره و یادآور شد: آمریکا با وجود رجزخوانی های اوباما، جرات اقدام علیه ایران را ندارد چون با شناسنامه ایثارگری ملت ایران در دفاع از میهن، ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی آشنایی کامل دارند.

معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین امنیت امروز ایران اسلامی را مرهون رشادت های رزمندگان و ثمره خون پاک شهیدان دانست و خاطر نشان کرد: ملت ایران هرچه دارند از ایثارگری رزمندگان دفاع مقدس است.

وی با تاکید بر اینکه باید با تقویت اقتصاد مقاومتی کشور را به سمت بی نیازی از تولیدات خارجی سوق دهیم، گفت: شرایط امروز ایران اسلامی به مراتب سخت تر از دوران دفاع مقدس است زیرا در آن دوران دشمن از طریق نظامی به جنگ ایران آمد که با حضور ملت ایران در این نبرد ناکام ماند، ولی امروز با جنگ نرم از جمله تهاجم فرهنگی ، نفوذ سیاسی، تفکری، بینشی، به دنبال کم رنگ کردن نقش دین و ارزش های انقلاب در بین مردم است.

وی بصیرت را مهمنرین راه مبارزه با جنگ نرم دشمن ذکر کرد و یادآورشد: ملت ایران بصیرت خود را در دوره های مختلف با شفافیت کامل به دشمنان نشان داده و پس از آن نیز در تحکیم این اصل مهم در راه تداوم انقلاب اسلامی کوشا بوده و خواهد بود.

وی تاکید کرد: ایران تنها کشور منطقه است که در راه مبارزه با تروریسم فعال است و اقدامات ضد بشری و دینی گروه های تکفیری نظیر داعش را محکوم می کند در حالی که سران کشورهای اسلامی در این زمینه سکوت اختیار کرده اند.

وی از بسیح به عنوان یکی از پشتوانه های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی یاد کرد و گفت: بسیجیان ایران اسلامی لبیک گوی ولایت هستند و تا نفس دارند برای رشد و تعالی کشور در بخش های مختلف از جمله فرهنگی و اقتصادی تلاش می کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نظرآباد نیز در این آیین گفت: شهدای گرانقدر انقلاب در وصایای خود همواره به ملت ایران توصیه کرده اند که راه انقلاب را ادامه دهند و پشتیبان ولایت فقیه باشند.

سرهنگ پاسدار علی کوه خیل افزود: ملت ایران ثابت کرده اند در هر شرایطی مطیع ولایت فقیه هستند که این مهم یکی از اصول زیربنایی انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی را تشکیل می دهد که بدخواهان انقلاب و نظام با روش های مختلف در تلاشند به این اصل آسیب بزنند و بین ملت و ولایت فاصله بیندازند.

وی گفت: یکی از دغدغه های مهم رهبری در این سال ها مربوط به امور فرهنگی است که لازم است با برنامه ریزی در این زمینه اقدامات فرهنگی در جامعه گسترش یابد.
شهرستان نظرآباد با 150 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری غرب کرج مرکز البرز قرار دارد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین