|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۴
کد خبر: ۶۴۰۰۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۱
فدراسیون اسکی امروز (چهارشنبه) با صدور بیانیه ای درخصوص استعفای دست جمعی اخیر برخی از اعضای کادر فنی تیم های ملی اعلام کرد که پای منافع ملی می ایستد و ذره ای از اصول خود عقب نشینی نخواهد کرد.
این اتفاق طی روز های اخیر در حالی روی داد که اعضای مستعفی کادر فنی اسکی دلایل استعفای خود را لغو سفر به اتریش و عملکرد نامناسب رییس این فدراسیون اعلام کردند.
بر این اساس فدراسیون اسکی در بیانیه ای اظهار داشت: سرمربیان و مربیان تیم های ملی با استعفای خود سعی کردند تا در جهت حفظ منافع فردی شان فدراسیون اسکی را تحت فشار قرار دهند.

چندی پیش نیز معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش هم با حضور رییس و دبیر فدراسیون جلسه ایی را برای بررسی این موضوع برگزار کرده است که پس از بررسی های صورت گرفته از سوی وزارت ورزش، این استعفا را غیر حرفه ایی و اشتباه عنوان کردند.

سجادی در این باره به ایرنا، گفت: سرمربیان و مربیان می توانستند این موضوع از طریق گفت و گو با ریاست فدراسیون حل و فصل کنند.

این بیانیه می افزاید: فدراسیون اسکی بدون توجه به زیاده خواهی ها، در کنار دلسوزان واقعی این رشته به فعالیت خود ادامه می دهد زیرا دوران باج خواهی به سر آمده و فدراسیون نیز به طور قانونی با خاطیان رفتار خواهد کرد.

روز شنبه این هفته (28 شهریور) سرمربیان، مربیان تیم های ملی و مسوولان فدراسیون اسکی به صورت دست جمعی به دلیل عملکرد نامناسب رییس فدراسیون اسکی و لغو سفر به اتریش استعفا کردند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین