|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۹
کد خبر: ۶۳۹۶۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۷
سرمربی تیم ملی تنیس نوجوانان ایران گفت: با برنامه‌ریزی‌های خوبی که داشتیم یکی ار مدعیان قهرمانی غرب آسیا هستیم.
فرشید زیدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان،  در خصوص شرایط تیم ملی نوجوانان بیان کرد: تنیسور‌های نوجوان ایران در آمادگی مطلوبی به سر می‌برند.

این بازیکنان از اوایل سال جاری با برگزاری اردوها و مسابقات متعددی که برای آنها در نظر گرفته شده بود به سطح آمادگی قابل قبولی رسیده است.

وی ادامه داد: فدراسیون با تمرکز خوبی که روی تنیس پایه داشته است توانسته‌ایم این بازیکنان را به مرز آمادگی برای مسابقات آماده کنیم. فدراسیون برنامه‌ریزی مناسبی را در این زمینه صورت داد و حمایت‌های لازم را برای توجه به تنیس پایه صورت داده است.

سرمربی تیم ملی نوجوانان در خصوص تمرین تیم با مربی کروات ابراز کرد: در زمانی که رقابت‌های فیوچرز تهران در حال پیگیری بود کادر فنی نوجوانان از این فرصت استفاده کرد و یک هفته را با فریسچسچ کروات به تمرین پرداخت. همچنین در هفته دوم فیوچرز از هشت نفر برتر تنیسورهای زیر 14ساله‌ها دعوت شد و زیر نظر تونی آندرویچو فریسچیچ اردوی خود را تشکیل دادیم.

همچنین از روز شنبه که مسابقات جونیور اصفهان برگزار می‌شود اردوی تیم را در این شهر آغاز می‌کنیم و ضمن حضور در این رقابت‌ها به کار کردن روی بازیکنان ادامه خواهیم داد.

وی درباره مسابقات قهرمانی غرب آسیا اعلام داشت ما در سال گذشته توانستیم مقام نائب قهرمانی غرب آسیا در زیر 14ساله‌ها را بدست آوریم و امسال نیز با برنامه‌ریزی مناسب برای قهرمانی این مسابقات خواهیم جنگید که مطمئنا این عنوان برای کشورمان دور از دسترس نخواهد بود.

وی در مورد نحوه انتخاب تنیسورها برای اعزام به این رقابت‌ها گفت: از حدود چهارماه پیش ، پس از مسابقات جام رمضان از 18 تنیسور برتر نوجوان دعوت به عمل آمد و پس از برگزاری چند دوره اردو و مسابقه سرانجام این تنیسورها برای اعزام به لبنان انتخاب شدند.

فدراسیون تنیس و کادر فنی دراین مدت تلاش‌های زیادی کردند تا با آماده‌نگه‌داشتن بازیکنان در اردو و مسابقات با تمام توان به این رقابت‌ها اعزام شویم.

سرمربی تیم ملی نوجوانان در خصوص رقابت‌های مسترز اصفهان اظهار داشت: در این تورنمنت شانزده نفر برتر کشور شرکت کرده‌اند و تا روز جمعه به مسابقات خواهند پرداخت، در این دوره بیشتر بازیکنان مطرح ایران حضور دارند و فکر می‌کنم مسابقات خوبی را داشته باشیم.

زیدی در پایان در مورد رقابت‌های فیوچرز تهران گفت: بازیکنان ایرانی در این دوره درخشش خوبی را از خود نشان دادند و توانستند مقابل تنیسور‌های صاحب رنکینگ جهانی بازی‌های قابل قبولی از خود نشان دهند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین