|
|
امروز: دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۵
کد خبر: ۶۳۸۰۱
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۳
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از منتفی‌شدن طرح دوفوریتی کاهش یارانه نقدی در مجلس خبر داد.
"احمد امیرآبادی فراهانی" عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از توقف طرح دو فوریتی کاهش یاارنه نقدی در بودجه سالیانه در مجلس خبر داد.

وی افزود: در این طرح قرار بود پس از قطع یارانه ثروتمندان، یارانه افراد نیازمند افزایش یابد.

نماینده مردم قم در مجلس با بیان اینکه در راستای این طرح، 19 امضا از نمایندگان جمع‌آوری شده بود، ادامه داد: 8 نماینده امضا‌کننده طرح مذکور به دلیل برخی مواد آن، امضای خود را پس گرفتند و دلیل این امر را تداخل در امور اجرایی قانون هدفمندی یارانه‌ها به دست دولت دانستند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در ادامه تصریح کرد: عملا با پس گرفتن امضاهای نمایندگان، این طرح از حدنصاب جهت ارائه به هیئت رئیسه مجلس افتاد.

امیرآبادی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر طرح دوفوریتی کاهش یارانه نقدی در بودجه سالیانه منتفی شده و اگر قرار باشد این طرح پیگیری شود، طراحان باید مجددا طرح دیگری بنویسند و برای آن امضا جمع‌آوری کنند.

گفتنی است؛ ایرج ندیمی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس پیش از این در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان از تهیه طرح دوفوریتی "کاهش یارانه دریافتی در بودجه سالیانه" خبر داده بود.

بر اساس این طرح قرار بود رقم یارانه نقدی از 45 هزار و 500 تومان به 30 هزار تومان و پس از 3 ماه از آغاز اجرای طرح، یارانه دریافتی به 15 هزار تومان کاهش یابد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین