|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۱:۳۳
کد خبر: ۶۳۷۹۶
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۹
هوادارن تیم فوتبال استقلال تهران در جریان دیدار تیم خود مقابل نفت تهران بارها به تشویق علیرضا منصوریان، سرمربی تیم رقیب پرداختند.
تیم های استقلال و نفت تهران در دیداری معوقه از هفته پنجم لیگ برتر از ساعت 18 و 45 دقیقه عصر امروز (دوشنبه) به مصاف هم رفته اند که نیمه نخست این دیدار گلی در برنداشت.

علیرضا منصوریان سرمربی نفت تهران به محض ورود به ورزشگاه آزادی از سوی هواداران استقلال به شدت مورد تشویق قرار گرفت و محمد خرمگاه مربی نفت نیز تشویق شد.

بعد از حضور 2 تیم در زمین، تمام بازیکنان استقلال به سمت نیمکت نفت رفته و از علیرضا منصوریان، رخصت گرفتند.

پرویظ مظلومی به عنوان سرمربی تیم میزبان به سوی نیمکت تیم نفت رفت و با اهدای گل به سرمربی نفت خوش آمد گفت.

محمدامین حاج محمدی بازیکن تیم استقلال که فصل گذشته در نفت بازی می کرد با اهدای گل به کادر فنی نفت، با آنان عکس یادگاری گرفت.

حدود 6 هزار تماشاگر در مجموعه ورزی آزادی این دیدار را از نزدیک تماشا می کنند.
در جایگاه ویژه، مارکار آقاجانیان، دن گاسپارت و اوسیانو کروز اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران به همراه هادی طباطبایی و محمدرضا ساکت حضور دارند.

محمد فکری، علی نظری جویباری و محمد نوازی نیز این دیدار را از نزدیک تماشا می کنند.

مظلومی در تمام مدت نیمه نخست از کنار زمین به هدایت بازیکنان تیمش می پرداخت، اما علیرضا منصوریان که مقابل تیم پیشین خود قرار گرفته است از روی نیمکت تکان نخورد.

از نکات جالب توجه حضور نداشتن علیرضا بیانوند در فهرست 18 نفره تیم نفت تهران است. این دروازه بان پس از اینکه در ترکیب اصلی حضور نداشت ناراحتی خود را بروز داد که همین امر سبب شد تا منصوریان وی را از فهرست 18 نفره هم کنار بگذارد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین