|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۱:۲۷
کد خبر: ۶۳۷۶۵
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۸
دروازه بان اسبق تیم ملی و پرسپولیس، گفت: شاید اشتباهات در دنیای داوری عمدی نباشد، اما متاسفانه تعداد این اشتباهات در فوتبال ایران به ویژه در دیدار تیم پرسپولیس با حریفان زیادتر از حد استاندارد است.
نیما نکیسا روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا در رابطه با وضعیت پرسپولیس، گفت: وضعیت تیم ما بد نیست اما متاسفانه هر کسی که در پرسپولیس سودی نمی برد به دنبال زخمی کردن این تیم است.

وی ادامه داد: 40 میلیون ایرانی با پرسپولیس زندگی می کنند و ما حق نداریم به خاطر منافع شخصی خودمان به هواداران لطمه وارد کنیم.

دروازه بان اسبق تیم ملی و پرسپولیس در مورد اشتباهات داوری، گفت: شاید اشتباهات در دنیای داوری عمدی نباشد اما متاسفانه تیم پرسپولیس در این فصل از این اشتباهات به شدت آسیب دیده است.

وی تصریح کرد: پدر من در رشته دیگری داور است و به همین دلیل نمی توانم قبول کنم که یک داور حق را نا حق کند، اما بازهم تکرار می کنم اشتباهات به ضرر پرسپولیس بسیار زیاد شده است.

نکیسا در رابطه با عملکرد پرسپولیس در این فصل، اظهار کرد: پرسپولیس امسال از نظر فنی در میان سه تیم برتر لیگ قرار دارد و کادر فنی توانسته تیم هماهنگی را به مسابقات بفرستد.
مسئولان و هواداران پرسپولیس معتقدند با شروع لیگ پانزدهم اشتباهات داوری به صورت عجیبی علیه آنها بوده و خواهان رسیدگی به این مساله از سوی مسئولان ورزش کشور شده اند.

پرسپولیس قهرمان نمی شود

وی ادامه داد: شاید یکی از مشکلات پرسپولیس در فصل جاری این باشد که تیمش بیش از اندازه جوان است و به اعتقاد من این پرسپولیس توانایی قهرمانی ندارد. تیمی که برای قهرمانی آمده باشد باید در هر بازی برتر از حریف خود باشد و سه امتیاز را بدست بیاورد.

دروازه بان تیم ملی ایران در جام جهانی 1998 فرانسه در رابطه با رفتار های خشن سوشا مکانی در زمین مسابقه، گفت: سوشا آدم احساسی است و از او می خواهم به گونه ای عمل کند که منطقش به احساساتش غلبه کند. او به عنوان دروازه بان نقش رهبر تیم را بازی می کند و باید تا جایی که می تواند از حواشی دوری کند.

وی تاکید کرد: به عنوان یک دوست از سوشا می خواهم متین تر رفتار کند. او دروازه بانی با قابلیت های زیاد است و فقط باید به خود بیشتر اعتماد کند.

وی افزود: ادامه این رفتار ها باعث می شود همه از سوشا به عنوان یک گلر بداخلاق نام ببرند، در حالی که اینگونه نیست.

مکانی امانت دار پیراهن بزرگترین دروازه بانان تاریخ فوتبال ایران است

دروازه بان اسبق تیم ملی و پرسپولیس، گفت: سوشا دروازه بان تیم محبوب من است که سال ها برای آن زحمت کشیده ام. از او می خواهم بداند امانت دار پیراهن بزرگترین دروازه بانان تاریخ ایران است و به خوبی از این امانت نگه داری کند.

سوشا مکانی در دیدار روز گذشته پرسپولیس و ملوان پس از اخراج طارمی از سوی داور مسابقه بشدت به داور این دیدار اعتراض کرد تا جایی که حتی برانکو سرمربی سرخپوشان نیز موفق به آرام کردن او نشد.

سوشا مکانی در این بازی رفتار های تحریک آمیزی مقابل هواداران ملوان داشت و در پایان بازی به شدت مورد انتقاد حمید استیلی سرمربی ملوان قرار گرفت.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین