کد خبر: ۶۳۷۲۰
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۳
این امر باعث ناراحتی کاربران شد و این کاریکاتوریست را مجبور به پاک کردن پستش شد، اما هجمهه و ابراز ناراحتی ها در صفحه اینستاگرام حسین پور وی را بر آن داشت تا با انتشار پستی جدید از دوستی اش با امین حیایی بگوید و از مردم به علت برخورد احساسی اش عذرخواهی کند.
کاریکاتوریست جوان کشور که با انتشار پستی در اینستاگرام، باعث ایجاد جنجالی درباره رقابت طنز امیرمهدی ژوله و امین حیایی در مسابقه خنداننده برتر شد، از مردم عذرخواهی کرد.

 بزرگمهر حسین پور کاریکاتوریست رسانه های اصلاح طلب و کارگردان انیمیشن در جمعه هفته گذشته و هنگام رقابت امیرمهدی ژوله و امین حیایی در مسابقه استندآپ خندوانه، در صفحه اینستاگرام خود از مخاطبانش خواست تا به علت بازی امین حیایی در فیلم سینمایی قلاده های طلا، در استند آپ کمدی خندوانه به وی رای ندهند.

وی در پست اینستاگرامی خود نوشته بود: امشب استنداپ امیر ژوله است. مطمئنم مثل دفعه ی قبل میترکونه! اما در مقابل امین حیایی به نظرم باید به امیر رای داد. همینکه کسی قلاده طلا رو بازی کنه از نظر من فاقد صلاحیت رای دادن میشه... حتا اگه امیر اونقدر هم ندرخشه. چی کار کنم دیگه... بعضی وقتا اونقدر حال  رو نمی بینم و «گذشته» ی آدما ملاک قضاوتم میشه...امیر جان به پیش.

این امر باعث ناراحتی کاربران شد و این کاریکاتوریست را مجبور به پاک کردن پستش شد، اما هجمهه و ابراز ناراحتی ها در صفحه اینستاگرام حسین پور وی را بر آن داشت تا با انتشار پستی جدید از دوستی اش با امین حیایی بگوید و از مردم به علت برخورد احساسی اش عذرخواهی کند.




وی نوشت:

به دريايی درافتادم كه پايانش نميبينم
كسی را پنجه افكندم كه درمانش نمی دانم!
...
ديروز پست گذاشتم كه بعد از يك ساعت برداشتمش. هر چند صفحه يك طنزپرداز و كاريكاتوريست را اصولا نبايد زياد جدي قضاوت كرد اما متاسفانه برخي دوستان چنان برداشت كردند كه اصلا در مخيله من نيز خطور نمی كرد. با امين حيايی همين يك ماه پيش در استخر آب بازي مي كرديم و با امير ژوله كه هر روز حشر و نشر داريم. از نگاه من نه امير حق است و نه امين باطل! شايد به خودش هم گفته باشم كه فيلم قلاده اش را دوست ندارم و شايد به امير هم گفته باشم كه كارهای آخر مديری برايم اونقدر هيجان انگيز نبوده است و اگر انفجار خبری رسانه های مجازی را جدی تر می گرفتم مثل هميشه دقيق تر و ظريف تر حرفم را بيان می كردم.

اما متاسفانه مثل طرفدارهای دو آتشه تيم های فوتبال، چشمم را بستم و ازتيمم حمايت كردم و ظاهرا زيادی رو و احساساتی حرف زدم و ناخواسته حيطه و حريم طنز و هنر را به سياست آلوده كردم. هر چند از تلخی های اين روزها اين است كه طنز يك طنزپرداز جدی گرفته شود، در اينجا مثل يك كچل مرد، يا مرد كچل از طرفدارهای امين عزيزم عذر می خواهم و حيف كه رايم را به ژوله دادم و ديگر نمی شود، وگرنه به امين رای می دادم تا بگويم داستان اونقدر جدی نيست كه الكی الكی جدی شده است! و به اميد اينكه هيچ كس، كسی را قضاوت عجولانه نكند . چه كسی مثل من امين و امين ها را ... و چه ديگران من و مطالب مرا.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین