|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۶
کد خبر: ۶۳۶۳۸
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۳
سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت: در جریان مسابقات، رفت‌وآمد با اتوبوس عامل مصدومیت بازیکنان ملوان است.
حمید استیلی پس از شکست یک بر صفر مقابل پرسپولیس در جام حذفی در نشست خبری گفت: فوتبال خوبی به نماش گذاشتند و دو تعویض اجباری داشتیم که این مسایل ما را از اهداف‌مان دور کرد و دو تعویض باعث شد کارمان دچار اختلال شود برای سه تعویض برنامه داشتیم. برخی از جوانان ما برای اولین بار در ورزشگاه آزادی بازی می‌کردند و با این حال شانس زیادی به پرسپولیس ندادیم و دو تعویض اجباری کارمان را دچار مشکل کرد و به هواداران خسته نباشید می‌گویم البته شرمنده آنها شدیم و از هواداران پرسپولیس کمی ناراحتم نباید به بازیکن سابق بی احترامی شود. من، کنعانی، رافت، نوری، زارع سابقه حضور در پرسپولیس را داشتیم و در تمام دنیا کسانی که برای تیمی بازی می‌کنند مورد تشویق قرار می‌گیرند و در پایان مسابقه اتفاقاتی رخ داد که خجالت می‌کشم آن را بیان کنم. امیدوارم پرسپولیس در ادامه راه موفق شود و امروز به شایستگی بازی کردیم و امیدوارم در ادامه لیگ بهتر بازی کنیم و همه شاهد عملکرد تاکتیکی ما بودند.

استیلی در مورد فحاشی هواداران ملوان به سوشا گفت: کار هواداران ملوان هم اشتباه بود و نباید اشتباه را با اشتباه جواب بدهیم و حتی اگر هوادار تحریک شود نباید فحاشی کند. مازیار زارع برای پرسپولیس خیلی زحمت کشیده و نباید به او بی‌احترامی شود. اگر هوادار ملوان هم به سوشا بی احترامی کرده نباید این کار انجام می‌شد و من نمی‌گویم ما خیلی مودب بودیم و آنها فقط بی احترامی کردند.

وی در مورد اینکه به دنبال به پنالتی کشاندن بازی بود، گفت: دو تعویض اجباری کارمان را با مشکل مواجه کرد و هر سه چهار روز یک بار برای ما بازی می‌گذارند. با راه آهن بازی داشتیم و با اتوبوس راهی انزلی شدیم و با اتوبوس هم برگشتیم این خستگی‌ها باعث مصدومیت‌ می‌شود. سید جلال رافخایی یک موقعیت تک به تک داشت که اگر گل می‌شد بازی شرایطش فرق می‌کرد و این نشان می‌داد تفکر کشیدن بازی را به پنالتی نداشتیم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین