|
|
امروز: جمعه ۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۶
کد خبر: ۶۳۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۰
قائم مقام دبیر جشنواره فیلم های نوجوانان همدان از حضور مجید مجیدی و عوامل فیلم محمد رسول الله در جشنواره بین المللی فیلم نوجوان همدان خبر داد.
از همدان؛ ناصر باکیده در جلسه هماهنگی ستاد استانی بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم های نوجوانان با بیان اینکه سینما فلسطین همدان به جشنواره فیلم می‌رسد، اظهار کرد: اگر این سینما به جشنواره برسد برنامه‌ای نیز برای افتتاح رسمی آن در نظر گرفته می‌شود.
وی تصریح کرد: سه سانس اکران فیلم در هر روز از جشنواره خواهیم داشت که سانس صبح ویژه دانش آموزان و دو سانس بعدازظهر ویژه عموم مردم خواهد بود.

قائم مقام دبیر جشنواره فیلم های نوجوانان همدان با بیان اینکه فیلم‌های جشنواره در سالن‌های آوینی، سینما قدس و کانون پرورش فکری اکران خواهد شد، گفت: سینما قدس مرکز فیلم های بلند داخلی و سالن کانون برای اکران فیلم های خارجی حاضر در جشنواره در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در صورت اضافه شدن سینما فلسطین به جمع سالن‌های سینمایی، فیلم‌های بخش بلند جشنواره در این سینما هم که دسترسی مردم بیشتر است، اکران می‌شود.

باکیده از حضور مجید مجیدی در ایام جشنواره در همدان خبر داد و گفت: نمایش ویژه فیلم محمدرسول الله را نیز در این ایام خواهیم داشت که عوامل داخلی و خارجی به همراه برخی هنرمندان نیز در همدان حضور می‌یابند.

وی با بیان اینکه مخاطب فیلم‌های جشنواره کودکان و نوجوانان است، افزود: این مسئله باید در جشنواره پررنگ دیده شده و سانس صبح ویژه دانش آموزان اکران شود.

قائم مقام دبیر بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم های نوجوانان اضافه کرد: برای بهره‌مندی بیشتر فیلم‌ها، باید المپیاد فیلم سازی از طرف آموزش و پرورش جدی گرفته شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین