|
|
امروز: يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۱
کد خبر: ۶۳۶۰۷
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۶
سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران گفت: کیفیت بازی ها به نظرم قابل قبول بود و بازی های هند، لبنان و بحرین را زیر نظر داشتیم.
به گزارش ستاد خبری برگزاری مسابقات فوتبال نوجوانان مقدماتی قهرمانی آسیا در تبریز، 'حمید علیدوستی' عصر یکشنبه در نشست خبری بعد از بازی مقابل بحرین، با ابراز خرسندی از کسب سه پیروزی در این رقابت ها گفت: همانگونه که در بازی اول و دوم مشاهده کردید، در این بازی نیز عملکرد خوبی داشتیم.

وی گفت: بازیکنان قبل ازمسابقه دارای توانمندی روحی بالایی بودند و توانستند گل های بسیاری را به ثمر برسانند. خوشحالیم که به دور بعدی مسابقات صعود کردیم.

سرمربی تیم ملی نوجوانان در ادامه در خصوص مسابقات آتی تیم ملی نوجوانان اظهار داشت: کار دشوار ما از رقابت های نوجوانان آسیا، آغاز می شود .

وی افزود: از همین رو باید به موازات سایر تیم ها، با آموزش بازیکنان و استعداد یابی بتوانیم موفق شویم.

وی در ادامه افزود: موفقیت در مسابقات آتی نیازمند برنامه صحیح است و نهایت تلاش مان را انجام خواهیم داد که مصمم تر و با برنامه تر ظاهر شویم.

' علیدوستی' کیفیت این مسابقات را مطلوب اعلام کرد و اظهار داشت: هند اردوی طولانی مدتی در اروپا برگزار کرد و بازی سازمان یافته ای را در رقابت های مقدماتی ارائه کرد.

وی افزود: بحرین و لبنان هم طبق برنامه ریزی عمل کردند و بازی های تدارکاتی را انجام دادند.

وی گفت: به نظرم کار کردن روی مسائل روحی و روانی یکی از عوامل موفقیت ایران در این رقابت ها بود.

سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران، در پایان گفت: باید روی نکات بسیاری کار کنیم تا پیشرفت خوبی داشته باشیم.

وی افزود: خیلی از بازیکنان به حمایت احتیاج دارند و از مسئولان گسترش فولاد تبریز تشکر می کنم که کمال همکاری را با ما داشتند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین