|
|
امروز: جمعه ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۰۴:۰۱
کد خبر: ۶۳۵۹۴
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۹
پلیس رژیم صهیونیستی در پی تشدید تنش ها و درگیری ها در شهر قدس، طی 36 ساعت گذشته 27 جوان فلسطینی را در این منطقه بازداشت کرد.
به گزارش پایگاه خبری رای الیوم به نقل از رادیو ارتش رژیم صهیونیستی، 27 جوان فلسطینی طی 36 ساعت گذشته و در پی تشدید درگیری ها در شهر قدس از سوی نظامیان صهیونیست بازداشت شدند.

بر اساس این گزارش، 4 جوان فلسطینی امروز صبح و به اتهام حمله به مواضع صهیونیست ها در شهر قدس بازداشت و برای انجام تحقیقات به مرکز پلیس رژیم صهیونیستی منتقل شدند.

رادیو رژیم صهیونیستی اعلام کرد که فلسطینی های بازداشت شده در دادگاه این رژیم حاضر خواهند شد تا دوباره مهلت بازداشت شان تمدید شود.

مسجد الاقصی طی روزهای اخیر به دلیل یورش های پی در پی شهرک نشینان و نظامیان صهیونیست به صحنه آشوب و درگیری تبدیل شده است.

نیروهای اشغالگر با استفاده از بمب های صوتی و گاز اشک آور تلاش می کنند مانع تجمع فلسطینی ها برای دفاع از مسجد الاقصی شوند.

نظامیان رژیم صهیونیستی روز جمعه گذشته نیز با حمله به نمازگزاران در مسجد الاقصی در بیت المقدس و محله های قدیمی آن، شماری از فلسطینیان را بازداشت و زخمی کردند.

گروههای فلسطینی در واکنش به اقدامات خشونت آمیز رژیم صهیونیستی در مسجد الاقصی، روز (جمعه) را روز خشم و نفرت از رژیم صهیونیستی اعلام و از مردم فلسطین خواستند در اعتراض به تجاوزهای پی درپی رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی در قدس و کرانه باختری راه پیمایی کنند.
تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی با هدف تقسیم زمانی و مکانی مسجد الاقصی و یهودی سازی آن صورت می گیرد.

تاکنون بسیاری از رهبران سیاسی جهان و نیز نهادها و موسسات بین المللی، تجاوزهای نظامیان رژیم صهیونیستی را به مسجد الاقصی محکوم کرده اند.

در ماه های اخیر مسجد الاقصی شاهد حملات و هتک حرمت رژیم صهیونیستی و شهرک نشینان صهیونیست بوده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین