|
|
امروز: يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۶۳۵۸۰
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۴
در حمله خمپاره ای روز یکشنبه تروریست ها به شهر حلب در شمال سوریه، 14 غیرنظامی کشته و 25 تن دیگر زخمی شدند.
به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه، گروه های تروریستی که بخش هایی از غرب شهر حلب را اشغال کرده اند، با شلیک گلوله های خمپاره به محله میدان در شمال شرق این شهر، علاوه بر کشتن و زخمی کردن شماری از شهروندان سوری به منازل و فروشگاه ها نیز خسارت شدید وارد کردند.

گروه های تروریستی که در بنی زید و دیگر محله های غرب شهر حلب حضور دارند، با خمپاره اندازهای خود محله های مسکونی شرق حلب را که در اختیار نیروهای دولتی است، هدف قرار می دهند.

وائل حلقی نخست وزیر سوریه در بیانیه ای اعلام کرد: گروه های تروریستی که از سوی کشورهای عربی متحد غرب دست به اقدامات تروریستی در خاک سوریه می زنند، در پی ضربه زدن به خواست و اراده مردم این کشور هستند.

وی افزود: گروه های تروریستی که با هدف از بین بردن امید و شادی مردم و نیز متوقف ساختن چرخه زندگی مردم، دست به اقدامات تروریستی می زنند٬ هرگز به اهداف مورد نظر خود نخواهد رسید و تمامی تلاش های آن ها با ایستادگی مردم و ارتش سوریه شکست خواهد خورد.
در روزهای گذشته نیز حمله تروریستی به حلب منجر به کشته شدن 38 شهروند سوری از جمله 14 کودک شد.

بحران سوریه از سال 2011 با تهاجم گسترده گروه های تروریستی و با حمایت کشورهای عربی و غربی برای سرنگون کردن حکومت سوریه آغاز شد که تاکنون این حملات به نتیجه ای نرسیده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین