|
|
امروز: يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۹
کد خبر: ۶۳۵۵۹
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۴
سرمربی تیم ملی والیبال گفت: جایگاه تیم ایران در جدول بیانگر توانایی های بازیکنان نیست و برای کسب نتایج بهتر تلاش خواهیم کرد.
مرحله سوم جام جهانی والیبال از فردا در توکیو آغاز می شود و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت. تیم ملی والیبال ایران فردا دوشنبه به مصاف استرالیا می رود.

نشست خبری سرمربیان شرکت کننده در این رقابت ها امروز در توکیو برگزار شد و اسلوبودان کواچ در این نشست افزود: من انتظار بازی های سخت را دارم چرا که استرالیا و کانادا تیم های قدرتمندی هستند. دومین دلیلش این است که این دور پایان بازی هاست و همه تیم ها از نظر فیزیکی و ذهنی خسته هستند.

وی تاکید کرد: تا امروز عملکرد متفاوتی داشتیم و جایگاه ما در جدول بیانگر توانایی های تیم ایران نیست. برای کسب نتایج بهتر تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

ماساشی نامبو سرمربی تیم ملی والیبال ژاپن گفت: ما توانستیم تجربیات خوبی با هشت بازی تا بدین جا کسب کنیم اما در توکیو برابر تعدادی از رقیبان قدرتمند قرار می گیریم که برای موفقیت تمام توان خود را بکار خواهیم گرفت.

آلکنو سرمربی تیم ملی والیبال روسیه گفت: ما باید خود را برای رویارویی با سه تیم بسیار قدرتمند در این دور آماده کنیم.

سرمربی ایتالیا تاکید کرد: بالاخره دور سوم مسابقات آغاز شد و ما باید در برابر سه تیم دیگر به میدان برویم که بسیار سخت خواهند بود. من هنوز بر این باورم که تیم ما بسیار آماده است و در آغاز این دور از مسابقات بسیار هیجان زده هستم.

سانتیلی سرمربی تیم استرالیا نیز گفت: در انتظارات خود نگران نتیجه نبودیم، بلکه برایمان عملکرد تیم اهمیت دارد. برابر تعدادی از بهترین تیم های جهان بازی کردیم اما کمی نا امید هستیم. البته هنوز امیدواریم در دور پایانی مسابقات نتایج بهتری کسب کنیم.

گلن هوگ سرمربی کانادا گفت: برابر آرژانتین و لهستان در دور پیش عملکرد خوبی داشتیم، اما مسابقات انتخابی نورسیکا در راه است و فرصت حضور در مسابقات جام جهانی را برای پیشرفت در آن بازی ها غنیمت می دانیم.

سرمربی ونزوئلا افزود: تنها به یک پیروزی در این مسابقات دست یافتیم آن هم برابر تونس. هدف ما در این تورنمنت کسب تجربه و آشنا شدن با چنین مسابقاتی بود. در برابر لهستان و ژاپن خوب بازی کردیم و هدفمان این است که در دور سوم این بازی ها بهتر ظاهر شویم. باید در ضد حملات بهتر عمل کنیم و برای مسابقات قاره ای انتخابی المپیک هم آماده شویم.

فتحی سرمربی تونس گفت: در دورهای اول و دوم نهایت تلاشمان را کردیم. در طول مسابقات ست هایی وجود داشت که توانایی پیروزی در آنها را داشتیم، اما در حال بازی با بهترین تیم های حال حاظر جهان هستیم. امیدوارم در دور سوم عملکرد بهتری داشته باشیم.

استفان آنتیگا سرمربی لهستان گفت : در سه بازی گذشته معلوم شد که هنوز پنج تیم شانس کسب سهمیه المپیک را دارند. سطح رقابت های امسال بسیار رقابتی بود و حتّی با این فرمول بندی، فشار بازی ها در دور نیمه نهایی و نهایی بالاست. خوشحالم که تا بدین جای کار نتایج خوبی کسب کردیم. برای دور بعدی کاملاً آماده هستیم.

سرمربی مصر نیز در این نشست خبری گفت: دور بعدی برای ما آسان نخواهد بود. نتایج خوبی را در دور قبل کسب نکردیم ولی هر کاری که از دست ما برای کسب تجربه و پیشرفت تیمی بربیاید، انجام خواهیم داد. اصلی ترین هدف مصر برای شرکت در این رقابت ها کسب تجربه برای رویارویی با تیم های قدرتمند است که تا حدودی به آن دست یافته ایم. برای کسب نتیجه باید به اندازه کافی جنگید که ما هنوز به آن سطح دست نیافته ایم.

خولیو ولاسکو سرمربی آرژانتین گفت: از آنجایی که سطح مسابقات بالاست، دور بعد با هیجان بیشتری دنبال خواهد شد. دو روز وقت استراحت داشتیم تا نقشه راه را برای سه بازی بعدی بریزیم. بازی اول ما با تیم میزبان خواهد بود که برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است چون ژاپن خوب باری می کند. ذهن خود را فعلاً فقط به بازی اول معطوف کردیم و پس از آن به دو بازی بعد فکر خواهیم کرد.

سرمربی آمریکا نیز گفت: تا اینجا، بازی های خوبی را از ما شاهد بودید. تصور شروع و پایان خوب بر هیجان بازی های دور سوم افزوده است. ثابت کردیم که بهترین تیم رقابت ها بوده ایم که بازی های بسیار خوبی را ارائه داده است. پیشرفت خوبی را از ابتدا تا بدین جای مسابقات داشته ایم و از تجربه هر بازی بهره کافی را داشته ایم. با بازی خوب خود، پایانی خوشایند برای تیم آمریکا رقم خواهیم زد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین