|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۴۳
کد خبر: ۶۳۴۶۷
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷
در این گزارش می خواهیم به شما بگوییم چطور فیسبوک می تواند به صورت خودکار پیام تبریک تولد برای دوستانتان بفرستد.
 متاسفانه زندگی آنلاین ما امروزه از زندگی آفلاین مان هم با اهمیت تر شده و همه کارهایمان را در دنیای آنلاین انجام می دهیم.حالا می خواهیم شما را با سایتی بنام birthdayFB  آشنا کنیم که به طور خودکار پیام تبریک و آرزو هایتان را برای دوستان تان ارسال می کند.



البته برنامه های در این زمینه بسیار وسیع و گسترده هستند و یکی از  مزیت های آن این است که به دوست‌تان نمی گوید شما از یک ابزار سوم شخص استفاده می کنید. این راز میان شما و سیستم باقی می ماند و در سه مرحله انجام می شود.





چگونه از birthdayFB برای شخصی سازی کردن پیام های خودکار استفاده نماییم؟

ابتدابه فیسبوک بروید، دقت داشته باشید که ‌birthdayFB پیام زمان بندی شده شما را به عنوان "شما" ارسال می کند و هیچ سخنی از یک ابزار به بیرون درز نخواهد کرد.




سپس، لیستی از تولد های نزدیک را مشاهده می کنید. بر روی منوی افتادنی کوچک کلیک نموده و Write Message را برای ارسال پیام تبریک تولد به یکی از دوستان انتخاب نمایید. می توانید از بخش Write Message از نور ابزار بالایی برای ارسال پیام تان استفاده نمایید.



در این میان مجموعه کاملی از تبریک تولد ها به زبان انگلیسی وجود دارد که اگر دوستان انگلیسی زبان دارید مسلما به کار شما خواهد آمد. البته بهتر است از خلاقیت تان استفاده کنید اما می توانید در صورت فوری فوتی بودن از نتایج جستجوی اینترنت هم استفاده کنید.




ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین