|
|
امروز: شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۳
کد خبر: ۶۳۴۴۵
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۸
بخش باران جشنواره تئاتر شهر در این روز میزبان نمایش های تابندگان کار علیرضا مهران ، کمی دورتر کار اکبر قهرمانی و مجلس شاه فتاح کار ناصر عاشوری خواهد بود.
یک شنبه 29 شهریور و چهارمین روز از جشنواره تئاتر شهر با اجرای سه نمایش در بخش باران (تئاتر مذهبی) همراه است.

بخش باران جشنواره تئاتر شهر در این روز میزبان نمایش های تابندگان کار علیرضا مهران ، کمی دورتر کار اکبر قهرمانی و مجلس شاه فتاح کار ناصر عاشوری خواهد بود.

نمایش تابندگان در سالن ماه حوزه هنری و در دو نوبت 17.30 و 19.30 اجرا می شود. این نمایش 30 دقیقه ای تکنیک بازی در بازی در تئاتر را به نمایش می گذارد.

نمایش کمی دورتر نیز با مدت 40 دقیقه در سالن کوچک تالار محراب میزبان علاقه مندان می شود. نوبت های اجرای این نمایش در ساعت 16 و 18 در نظر گرفته شده است.

خانه نمایش اداره تئاتر نیز در چهارمین روز جشنواره شاهد اجرای مجلس شاه فتاح می شود که دو نوبت 18 و 20 روی صحنه می رود.

در بخش تئاتر کودک و نوجوان دو نمایش به اجرا در می آیند. دنیای وارونه ی رویا به کارگردانی بهار میرزاپور در نوبت های 15.30 و 17.30 میزبان تماشاگران فرهنگسرای خاوران خواهد شد و نمایش پادشاهی که سه پسر داشت و پادشاهی دیگر که سه پسر داشت به کارگردانی سعید تاجیک در فرهنگسرای فدک اجرا می شود. ساعت اجرای این نمایش 16.30 و 18 اعلام شده است.

دومین اجرای تئاتر شورایی وقتی برلین 2 شورایی می شود نیز در ساعت 18 فرهنگسرای ارسباران اجرا خواهد شد.

در بخش نمایشنامه خوانی نیز دو نمایشنامه آپارتمان لاله با کارگردانی نوید ایزدیار و دلبندیا وقایع اتفاقیه مفقود الپدر با کارگردانی مریم جلیلی خوانده می شوند.

آپارتمان لاله قرار است در فرهنگسرای سرو و در ساعت 16 خوانده شود. نمایشنامه دلبند یا وقایع اتفاقیه... نیز در ساعت 17 فرهنگسرای شفق خوانده خواهد  شد.

دو سالن فرهنگسرای بهمن و فرهنگساری فردوس در روز یک شنبه 29 شهریور اجرایی ندارند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین