کد خبر: ۶۳۴۲۸
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۹
سخنگوی جنبش مردمی انصار الله یمن روز شنبه، جنایت های عربستان در حق مردم مظلوم یمن را لکه ننگی بر پیشانی بشریت، توصیف کرد.
شبکه خبری المیادین به نقل از «محمدعبدالسلام» سخنگوی این جنبش مردمی یمن، افزود: جنگ تحمیل شده از سوی عربستان به مردم یمن، بزرگ ترین رنج و محنت اعراب و مسلمانان است.

به گفته عبدالسلام، ناتوانی عربستان در تحمیل شرط ها و خواسته های خود بر مردم یمن، این کشور را به ارتکاب جنایت های ضد بشری علیه مردم بی گناه یمن، کشانده است.

عربستان از اوایل فروردین ماه امسال همه روزه با حمله هوایی به مناطق مختلف یمن، تاسیسات زیر بنایی شهر های مختلف و نیز منازل مسکونی مردم را ویران می کند.

در این حملات همه روزه ده ها شهروند یمنی اعم از زنان و کودکان، کشته می شوند.

سازمان ملل متحد پیشتر اعلام کرد که قرار است در هفته های آتی، مذاکرات صلح با هدف پایان دادن به بحران یمن، آغاز شود و از همه طرف ها خواست با حسن نیت در آن شرکت کنند. اما دفتر عبدربه منصور هادی رییس جمهوری مستعفی و فراری این کشور اعلام کرد که دولت وی در مذاکرات حاضر نمی شود.

این در حالی است که جنبش مردمی انصارالله در مذاکرات قبلی با میانجی گری سازمان ملل متحد در مسقط پایتخت عمان، عقب نشینی نیروهای خود را از شهرهای یمن، مشروط به عقب نشینی همه جناح های مسلح از جمله تروریست های القاعده تحت حمایت عربستان، از این شهرها ذکر کرده بود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین