کد خبر: ۶۳۴۲۲
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۷
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان میانه گفت : پروانه صنفی برای قلیان سراها صادر نشده و مجوز آنها نیز تمدید نخواهد شد.
محمدرضا مشایخی روز شنبه در نشست شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان میانه با بیان اینکه گروههای اجتماع محور راهکار اساسی برای مبارزه با مواد مخدر است، پیشنهاد کرد کارگروههای مردمی با حضور معتمدین محلات در قالب سازمانهای مردم نهاد تشکیل شود.

وی برخورد جدی با خرده فروشان مواد مخدر را ضروری دانست و اظهار کرد: با توجه به قوانین و نیز اخطارهایی که صادر شده به طور جدی مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدرشهرستان میانه هم در این جلسه از کشف سه کیلو و 500 گرم انواع مواد مخدر از جمله حشیش، تریاک، شیشه و هروئین در یک ماه گذشته در این شهرستان خبر داد و افزود: 63 نفر در این خصوص دستگیر و به مقام های قضایی تحویل داده شدند.

امیر ملکی افزود: 20 معتاد انگشت نما و خطرناک نیز در یک ماه گذشته دستگیر و به کمپ های شهرستان تحویل داده شده است.

رییس بهزیستی میانه نیز در این جلسه از آمادگی بهزیستی برای اعطای وام اشتغال چهار درصدی تا سقف 150 میلیون ریال به معتادان بهبودیافته خبرداد.

محمدرضا جروقی با بیان اینکه درشهرستان میانه، دو مرکز اقامتی میان مدت برای ترک اعتیاد وجود دارد و یک مرکز دیگر درحال راه اندازی است ، افزود: 55 نفر از بهبود یافتگان به مراکز آموزش فنی و حرفه ای در نیمسال اول 94 معرفی شده اند.

وی افزود: 60 درصداعتبارات بهزیستی شهرستان صرف برنامه های مختلف معتادان پاک خواهد شد.

در این مراسم از بهبود یافتگان از اعتیاد و فعال در زمینه های ورزشی تجلیل شد .
شهرستان میانه با 180 هزار نفر جمعیت در فاصله 180 کیلومتری جنوب تبریز واقع شده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین